ανακοίνωση

To blog θα κάνει μια παύση για τις επόμενες ημέρες. Τα λέμε ξανά αρχές Σεπτεμβρίου.

Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΣ ΠΡΩΗΝ ΤΡΟΤΣΚΙΣΤΗ: ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.


Πηγή: Identità.com.
Μετάφραση & σχολιασμός: Ελευθέριος Αναστασιάδης.
 
 
Ο Peter Hitchens
Ο Peter Hitchens  πρώην οπαδός της ριζοσπαστικής αριστεράς, μέλος των  Τροτσκιστικών σοσιαλιστών από το 1969 έως το 1975, σήμερα γνωστός δημοσιογράφος, έχοντας μετανιώσει για το παρελθόν του, γράφει στην Mail on Sunday την ομολογία του και ταυτόχρονα καταγγέλλει: "Πως εγώ είμαι εν μέρει υπεύθυνος για την μαζική μετανάστευση."

 Όταν ήμουν ένας μαρξιστής επαναστάτης, είμασταν όλοι υπέρ της όσο δυνατόν μεγαλύτερης μετανάστευσης. Όχι γιατί μας άρεσαν οι μετανάστες, αλλά γιατί δεν μας άρεσε πως ήταν η Βρετανική κοινωνία. Είδαμε τους μετανάστες -από οποιοδήποτε μέρος- ως συμμάχους ενάντια στην συντηρητική  κοινωνία που ήταν ακόμη η χώρα μας στα τέλη της δεκαετίας του ’60. Θέλαμε να τους χρησιμοποιήσουμε σαν λοστό. Επίσης, μας άρεσε να αισθανόμαστε ''ανώτεροι'' από τους κοινούς ανθρώπους - συνήθως των πιο φτωχών ζωνών της Μ. Βρετανίας- που είδαν τις συνοικίες τους να μεταμορφώνονται ξαφνικά σε δήθεν ''σφύζουσες κοινότητες''. Εάν είχαν το κουράγιο να εκφράσουν τις πιο ήπιες αντιρρήσεις, αμέσως τους κατηγορούσαμε για ''ρατσισμό''. Ήταν εύκολο.
 
Εμείς οι επαναστάτες φοιτητές, δεν ζούσαμε σε τέτοιες πολυεθνικές περιοχές, αλλά προερχόμαστε, από όσο μπόρεσα να δω, ως επί το πλείστον από τις πλούσιες ζώνες και τα πιο όμορφα μέρη του Λονδίνου. Όμως εμείς το κάναμε σαν περιπλανώμενοι χωρίς ευθύνες και πρόσκαιρα, δεν είχαμε παιδιά. Μπορούσαμε να ζούμε σε ''μέρη που έσφυζαν'' για μερικά (συνήθως άθλια) χρόνια, στην μέση της σήψης και των υπερχειλισμένων κάδων. Όχι όπως οι ιδιοκτήτες των κατοικιών, ή όπως οι γονείς των παιδιών σε σχολική ηλικία, ή όπως οι ηλικιωμένοι που ελπίζουν σε  λίγη γαλήνη στο τέλος της ζωής τους. Όταν  αποφοιτήσαμε από το πανεπιστήμιο και αρχίσαμε να κερδίζουμε σοβαρά χρήματα, γενικά κατευθυνθήκαμε προς  τις ακριβές περιοχές του Λονδίνου και γίναμε πολύ απαιτητικοί όσον αφορά που και με ποιόν τα παιδιά μας πήγαιναν σχολείο, μία επιλογή που αρνηθήκαμε στους φτωχούς της πόλης, εκείνους που χλευάζαμε  ως ''ρατσιστές''. Ενδιαφερθήκαμε και φροντίσαμε για την μεγάλη σιωπηλή επανάσταση που ήδη τότε άρχιζε να μεταμορφώνει την ζωή των φτωχών άγγλων; Όχι, για εμάς σήμαινε ότι ο πατριωτισμός και η παράδοση μπορούσαν πάντα να χλευάζονται ως  ρατσισμός. Σήμαινε επίσης, δούλους με χαμηλό κόστος για τους πλούσιους της νέας προνομιούχας μεσαίας τάξης, για πρώτη φορά από το 1939, όπως και φθηνά εστιατόρια και- στη συνέχεια φθηνούς κατασκευαστές και υδραυλικούς που έκαναν μαύρη εργασία.
 
M.Βρετανία, 2013
Δεν ήταν οι δικοί μας μισθοί που μειώθηκαν από την μετανάστευση, ή το επάγγελμα μας που κατέληγε εκτός αγοράς. Οι μετανάστες δεν έκαναν –και δεν κάνουν- το είδος της εργασίας που κάναμε εμείς. Δεν ήταν μία απειλή για εμάς, αλλά για τον απλό κόσμο. Η μόνη απειλή για εμάς, μπορούσε να έλθει από αυτούς που είχαν υποστεί βλάβη, από τον Βρετανικό λαό, αλλά μπορούσαμε πάντα να καταπνίγουμε τις διαμαρτυρίες του, φωνάζοντας ότι είναι ''σύγχρονοι φασίστες''.

Έμαθα από αυτό, τι υποκριτής σνομπ και αλαζόνας ήμουν (και το ίδιο ήταν το μεγαλύτερο μέρος των επαναστατών συντρόφων μου). Είδα μέρη που γνώριζα και στα οποία αισθανόμουν σαν στο σπίτι μου, εντελώς αλλαγμένα μέσα σε λίγα χρόνια. Φαντάστηκα πως θα ήταν, να είχα μεγαλώσει σε μία από εκείνες τις περιοχές, μπλοκαρισμένος σε μία ελεεινή συνοικία όπως ένας οποιοσδήποτε Άγγλος, ανάμεσα σε στενά δρομάκια όπου οι γείτονες μου μιλούσαν μία διαφορετική γλώσσα. Και λίγο λίγο άρχισα να γίνομαι μοναχικός, ένας ανασφαλής ξένος σε ένα κόσμο που γνώριζα, αλλά που δεν αναγνώριζα πια. Ένοιωσα βαθιά, απελπισμένα λυπημένος για εκείνα που έκανα και γιατί δεν είπα τίποτα προς υπεράσπιση εκείνων των οποίων οι ζωές  αναστατώθηκαν, χωρίς να τους έχει ζητηθεί ποτέ η άδεια, και που προειδοποιήθηκαν πολύ ξεκάθαρα ότι, εάν διαμαρτύρονταν, θα τους περιφρονούσαν και θα τους περιθωριοποιούσαν. Θα τους αποκαλούσαν ''ρατσιστές''.
 
 

Σχόλιο: Μοιάζει με την Ελλάδα του σήμερα, όπου εάν διαμαρτυρηθείς είσαι ρατσιστής. Όπου ή είσαι υπέρ της πολυεθνικής κοινωνίας, ή διαφορετικά είσαι εκτός παιχνιδιού, είσαι χωρίς φωνή : γιατί ποιός και πότε μιλά  το ελέγχουν εκείνοι.

Τουλάχιστον ο Peter Hitchens ζήτησε ταπεινά συγγνώμη. Τα εγχώρια κτήνη του πολιτικού κατεστημένου και λοιποί κατεργαρέοι, όχι μόνον δεν ζήτησαν συγγνώμη, αλλά μας βρίζουν και από πάνω. Άρα, δεν ξέρω ποιοι είναι τα πραγματικά κτήνη• εκείνοι ή  αυτοί που τους ψηφίζουν;

9 σχόλια:

  1. Αυτοι που ψηφιζουν ειναι υπευθυνοι. Οι αλλοι κανουν τη δουλεια τους. Εχουν κρυφη ατζεντα και την υλοποιουν. Για παραδειγμα πως θα βρουν νεους εργατες οταν πλεον η Ευρωπη μαστιζεται απο υπογεννητικοτητα??? Ποιος θα παραγει παιδια για να παιρνουν 300 ευρω και ζητημα αν θα εχουν συνταξη??? Θα πρεπει να ειναι σαδιστης. Κουβαλανε λοιπον απελπισμενους, τους βαζουν να κανουν δουλειες που δεν θελουν οι Ελληνες (πχ αγροτικες), πιεζουν τα μεροκαματα, με αφορμη τη μαυρη εργασια και τις χαμηλες εισροες στα ταμεια μειωνουν διαρκως τα διαφορα "προνομια" (συνταξη, υγεια), διασπουν τον κοινωνικο ιστο στρεφοντας τον ενα εναντιον του αλλου και εχουν και ενα στρατο να ενεργοποιησουν αν τα πραγματα ξεφυγουν απο τον ελεγχο. Και σ' αυτο το κατσκευασμα περνουν απαρατηρητοι οι διεθνεις νομαδες (οι περιουσιοι δηλαδη). Να γιατι για να ψηφιζεις θα πρεπει να υπαρχουν προυποθεσεις....

    ΑΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και τωρα οι γνωστες απαντησεις / επιχειρηματολογια των προοδευτικο-κουλτρουριαρηδων. ειναι ψεμα το αρθρο, κατασκευασμα, δεν εννουσε αυτο ο ποιητης, ειναι ενας τρελος αυτος που το εγραψε, αλλωστε δεν ανηκει στην αριστερα εδω και χρονια, τον εχουμε ξεγραψει κ.τ.ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λυπούμαι που θα το γράψω τόσο κυνικά και λακωνικά.
    Πολιτικά καντόνια, τίποτε άλλο δεν σώζει ειρηνικά την κατάσταση και στα καθ' ημάς, η παρασιτική Αθήνα των 400 τετρ.χιλιομ, των εκατοντ. χιλιάδων κατοικιών, χωράει και τους λάθρο και αυτούς που τους υπερασπίζονται... άλλωστε κανείς τους δεν παράγει τίποτε και μπορούν τα "κέντρα" να τους ταίζουν με όσα ευρώ θέλουν, ας φαγωθούν στο τέλος μεταξύ τους. Δεν θέλουμε να είμαστε μαζί, τελεία και παύλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετα και τα γεγονοτα των τελευταιων ημερων, φαινεται οτι ''το συστημα'', δλδ ολο το μεταπολιτευτικο πολιτικο-επιχειρηματικο-δημοσιογραφικο συμπλεγμα κανει την απελπιδα του προσπαθεια, μεσω των χρησιμων ηλιθιων παντα, να ανακοψει οχι την πορεια ενος συγκεκριμενου πολιτικου μορφωματος με 50.000 μελη, αλλα ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ,λιγοτερο ή περισσοτερο δεν εχει σημασια, και δειχνουν να το εμπιστευονται ως τη μονη πολιτικη εκφραση του εθνικιστικου χωρου. Ειλικρινα πιστευω πως η κατασταση πλεον δεν σωζεται. Ειναι οντως τραγικος ενας νεος ''εμφυλιος'' (τα εισαγωγεικα τα βαζω γιατι απο την μια πλευρα τουλαχιστον θα συνυπαρχουν ασιατες,αφρικανοι και αλλες φυλες), ομως για μενα μια ρεαλιστικη και σχετικα αναιμακτη λυση θα ηταν το σπασιμο της χωρας στα 2 σε μορφη ισως χαλαρης συνομοσπονδιας (στα προτυπα της βοσνιας) με βαση τον παρακατω χαρτη:http://www.radio-utopie.de/wp-content/uploads/2010/05/800px-GR-A2_course.png. Κυριοι αριστεροι-αριστεριζοντες-αναρχικοι-νεοελληνες-LGBT-κεντρωοι-φιλευλεθεροι θελετε ανεκτικοτητα και πολυπολιτισμο? Πολυ ωραια! Απο τη μια λοιπον εσεις με δωρο τις αφροασιατικες (π)ορδες και απο την αλλη ολοι εμεις που σκεφτομαστε ΕΛΛΗΝΙΚΑ και ΕΘΝΙΚΑ εξω απο την ΕΕ και το ευρω. Οσο κι αν με ποναει, εχω την αισθηση οτι το ''αριστεροστροφο'' κομματι θα εκφυλιστει τοσο γρηγορα που το πολυ σε 2 γεννιες θα το λευτερωσουμε ξανα και θα ξεκινησουμε κατι καινουριο απο την αρχη πανω σε στερεες βασεις!
    ερωτηση αφελους: οι συνιστωσες του ΣΥΡΙΖΑ το 2008 εκαψαν την ελλαδα-μπηκαν στη βουλη, οι συνιστωσες του ΣΥΡΙΖΑ το 2012 εκαψαν την αθηνα-εγιναν αξιωματικη αντιπολιτευση, ενας πρωην κομμουνιστης και νυν χρυσαυγητης(φασιστας δηλαδη δεν εχει σημασια κοκκινος ή μαυρος) μαχαιρωσε εναν αντιφασιστα,ποσο λετε οτι αυτο θα περιορισει τα ποσοστα της?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι σίγουρος πως θα πεισουν τους αφρικανους και τους μουσουλμάνους να λάβουν μέρος σε τέτοιες συγκρούσεις. Μπορεί να τους δελεάσουν με το πλιάτσικο αλλά δεν νομίζω να κρατήσει για πολύ αυτό. Έπειτα οι μουσουλμάνοι έχουν την δική τους ατζέντα δύσκολα θα συμβαδίσουν με τους αριστερούς. Έχει επέλθει και ρήξη στους κόλπους τους σε μεγάλο βαθμό. Οι Αφρικανοί είναι διαφορετική περίπτωση και με την υπόσχεση σεξ (βιασμοί) ναρκωτικών και χλιδής μπορούν να τους πείσουν για πολλά. Αλλά και πάλι για πόσο; Δεν ειναι και τόσο εύκολο όταν θα βλέπουν ότι οι αριστεροί ινστρούκτορες ζουνε σε βίλλες και αυτούς που τους στέλνουν να σκοτώσουν μένουν σε φτωχογειτονιές.
      Έπειτα είναι και το άλλο, ένας αφροασιάτης άνετα θα μπορέσει να πάει σε κάποια άλλη ευρωπαική χώρα ως πρόσφυγας, και μάλιστα θα είναι δύο φορές πρόσφυγας, οπότε αυτό θα τον κάνει ακόμα περισσότερο συμπαθή στα μάτια των προοδευτικών.

      Μία εθνικιστική Ελλάδα θα ήτνα η καλύτερη λύση όντως. Έπρεπε να έχει γίνει ήδη από το 1949 αυτό. Να χωρισθεί η χώρα όπως η Βόρειος και η Νότιος Κορέα. Μη νομίζεις όμως ότι η Εθνικιστική Ελλάδα θα έχει πολλές ελπίδες επιβίωσης με όλο τον πλανήτη και το τραπεζικό σύστημα εναντίον της. Ο αγώνας (ο όποιος) δεν μπορεί πλέον να είναι εθνικός και κρατικιστικός, μπορεί να είναι μονο πανευρωπαικός και παγκόσμιος.

      Διαγραφή
    2. Οι δύο τελευταίες προτάσεις είναι ό,τι αληθέστερο έχω διαβάσει εδώ καί καιρό.

      Διαγραφή
  5. Μια εργατική χώρα, οιαδήποτε χώρα, δεν έχει τόσο ανάγκη τις τράπεζες και τις παγκόσμιες διαπλοκές... αλλά περισσότερες ώρες στα χωράφια, στα καίκια, στην Αιγοπροβατοτροφία- Γαλακτοκομία, στις βιοτεχνίες και τα εργαστήρια κλπ και λιγώτερο στα γυμναστήρια και μπόντυ λάιν. Όλα αυτά δημιουργούν νέο ήθος, απαραίτητο για την "χώνευση" των δοκιμασιών που θα επέλθουν, αφού ούτως ή άλλως κάποια πράγματα "ευκολιών" θα χαθούν εκτός συστήματος έναντι κυριαρχίας και αξιοπρέπειας (πόσο εκτιμώνται αυτά και προς τι εκχωρούνται είναι η νέα ιδεολογική πρόκληση για να απαντηθή που δεν άρχισε ακόμη να κοχλάζει στην νέα διανόηση).
    Και τα πτυχία τί γίνονται;
    Ως έχουν τα πράγματα πλέον, όλοι πρέπει να σταθούμε μπροστά στο αμείλικτο ερώτημα και να το απαντήσουμε:
    Πτυχία που θα τα αμείβει το ξένο νόμισμα του παγκόσμιου νεοηθικού συστήματος (με όλες τις προυποθέσεις - συνέπειες που θέτει)... ή συμπαγείς μικρές υπέροχες χώρες που δεν είναι χώροι - αυτό μάλλον ξεχάστηκε! - ανήκουσες στους ομονοούντες κατοίκους των, που ατέλειωτα τις περπατούν, τις απολαμβάνουν (άλλος τρόπος ζωής) και τις διαφεντεύουν... αντί να είναι καταχωμένοι στην εικονική πραγματικότητα των μαντριών τεσσάρων τοίχων με το ακριβές ωρολόγιο πρόγραμμα;
    Πιό εύκολη θεωρώ πως είναι η εκ των ενόντων τακτοποίηση, μέσω εδαφικής λογιστικής-πολιτικής "εταιρικής" εκκαθάρισης της χώρας από τους νομίμους κατοίκους της (υπάρχει πχ ελβετικό καντόνι 15000 κατοίκων), με συλλογή υπογραφών πάνω σε πολιτειακά κείμενα που θα προταθούν... παρά να αναμένονται δια εκλογών, που κανοναρχούνται από τα ΜΜΕ!, να υπερισχύσουν τα ακραιφνώς δεξιά κόμματα και να αλλάξουν την ατζέντα της ΕΕ (εάν τους επιτραπή!). Οι επιφάνειες που ανήκουν στην εκκλησία μπορεί να αποτελέσουν καταλύτες για κάτι τέτοιο με αναδασμούς κλπ.
    Αλλά ακόμη και στην περίπτωση του ζητουμένου πανευρωπαικού ευκταίου, μέσα σε ένα νέο πανευρωπαικό καθεστώς, η ύπαρξη "πόλεως κράτους" μόνο θετικά μπορεί να συνεισφέρει στην περαιτέρω ευτυχία των πολιτών (ακόμη και ξένων, υπό προυποθέσεις), λόγω περισσοτέρων αυνδυαστικών προτάσεων επιλογών στην "χημεία" ενσωμάτωσης.
    Γιατί η μαύρη αλήθεια είναι, πως σύνορα και διαβατήρια μπορεί μεν να μην υπάρχουν στην χώρα... όμως χωρίς χρήμα, έξω από τον στενό σου χώρο, αισθάνεσαι και είσαι ξένος για να δραστηριοποιηθής οπουδήποτε... γιαυτό και η επιτυχία των μεγαλουπόλεων που είναι όμως αισχρά παρασιτικές.
    Ο εχθρός του καλού είναι το καλλίτερο και η φυσική ποικιλία - επιλογή, που τόσο την κτυπά η νεοηθική σε όλα τα επίπεδα με την ομογενοποίηση, δείχνει δρόμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θεωρώ ότι κάτι λείπει: Το όνομα είναι ιουδαϊκό, το οποίο φυσικά είναι τελείως φυσιολογικό. υπεύθυνος για την ΕΕΚ στην Ελλάδα είναι ο σ. Σάββας Μιχαήλ, φερετζές του Σαμπετάϊ Μάτσα ο οποίος πρόσφατα έλεγε στα πρόβατά του ότι υπεύθυνοι για την κρίση στην Ελλάδα είναι όχι η Λημαν Μπάδερς αλλά οι Έλληνες εφοπλιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Επειδη δεν ειμαστε αξιοι να ρυθμισουμε τα του Εθνους, θα αναλαβει ο Θεος να τα ρυθμισει, γιατι αν τα αφησει σε μας θα το καταστρεψουμε" Γεροντας Παϊσιος.
    Η "ρυθμιση" αυτη θα επιφερει πολυ πονο, συμπληρωνω εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή