Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2016

ΠΑΡΣΙΦΑΛ: ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ, ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

Η ιστορία του Πάρσιφαλ είναι πολύπλοκη, και αντιστοιχεί τέλεια στην μοίρα του σύγχρονου ανθρώπου, γενιά χωρίς πατέρα. Ορφανός από έναν ιππότη που πέθανε με γενναιότητα στην ανατολή, αυτός ανατράφηκε από την μητέρα σε μια απομακρυσμένη φάρμα, αγνοώντας τον κόσμο, τον πολιτισμό και την ιπποτική ζωή. Όταν βρίσκει την ευκαιρία φεύγει από την μητέρα του και από τον σίγουρο μικρόκοσμο στον οποίο ήταν κλεισμένος, και μετά από αναρίθμητες δοκιμασίες στις  οποίες ζει μία βαθιά διαδικασία μύησης στην αρρενωπότητα, από τις πιο φυσικές και υλικές  όψεις  της  μέχρι εκείνες της υψηλής πνευματικότητας, γίνεται ένας τέλειος άνθρωπος και ιππότης, άξιος να  δεχθεί το Άγιο Δισκοπότηρο.

Άρθρο του Roberto Pecchioli  
Μετάφραση: Ιωάννης Αυξεντίου

Η νίκη της Μεγάλης Μητέρας

Η Aφροδίτη του Willendorf
Η ύστερη δυτική νεωτερικότητα αφόρισε τις ανδρικές αξίες και υποτίμησε την πατρότητα. Η κυριαρχία της αγοράς βασίζεται πάνω στο θηλυκό στοιχείο της άμεσης ικανοποίησης των αναγκών και ιδιαίτερα των επιθυμιών. Είναι γνωστός ο ορισμός του Gilles Deleuze για τον σύγχρονο άνθρωπο ως 'μηχανή που επιθυμεί'. Υλισμός, εξαναγκασμός στην επανάληψη, τα εξαρτημένα ανακλαστικά του Παυλώφ: ο καταναλωτής με το σάλιο στο στόμα μόνον με την ιδέα να πραγματοποιήσει την παρόρμηση της αγοράς.

Αντίθετα, το αρσενικό αρχέτυπο είναι εκείνο του μυητή, δημιουργού των μορφών, προαγωγού και παράγοντα αλλαγών. Η αναστολή του, μάλιστα, η ακριβής απαγόρευση στο όνομα του υπάρχοντος, του μοναδικού, της κοινωνικής οργάνωσης που δεν έχει εναλλακτικές καθώς θεωρείται το τελικό στάδιο της εξέλιξης μίας γραμμικής πορείας, επιταχυμένη κατά τη διάρκεια της νεωτερικότητας, είναι η προφανής μορφή του ευνουχισμού.

Να θυμηθούμε την  ανάλυση του Paul Virilio, όσον αφορά την 'δρομοκρατική' φύση της εποχής μας, την ταχύτητα ως παράδειγμα, ή τις ανακαλύψεις του Koselleck πάνω στην έννοια του 'παρελθόντος' μέλλοντος, αλλά ο πυρήνας της σύγχρονης εποχής είναι εκείνος της προσαρμογής, του εξαναγκασμού του καθενός εντός σχημάτων που οριοθετούν ή αποκλείουν το στοιχείο του νέου και του ανεξερεύνητου προς όφελος της καταναλωτικής διάστασης, συγκρατώντας την ώθηση προς το 'πέραν', το  'άλλο', την υπέρβαση των δοσμένων ορίων, καταλήγοντας έτσι στο καθησυχαστικό, δηλαδή στο θηλυκό. Στο θηλυκό που εμφανίζεται διαμέσου της αρχετυπικής φιγούρας της μητέρας, μάλιστα, της αρχέγονης θεάς  'Μεγάλης Μητέρας' που τα εμπεριέχει όλα.

Για τα νεαρά αρσενικά, όχι πια μυητικά τελετουργικά, και πάντα πιο συχνά, στην ατομική ζωή των κορεσμένων πόλεων ή των απέραντων περιφερειών, αλληγορία υπαρξιακών συνθηκών χωρίς ένα κέντρο, μία μορφή (η 'gestalt' της ψυχολογίας), δεν υπάρχει πια ούτε η ομάδα των ομότιμων φίλων, οι λίγο παραβατικές φατρίες στις οποίες ο έφηβος πειραματιζόταν το φύλο του και, σε κάποιο βαθμό, τον ίδιο του τον εαυτό. Οι πατέρες, όταν υπάρχουν, γίνονται ανήσυχες μητέρες ή ανώριμοι σύντροφοι στο παιχνίδι, το περισσότερο, δυστυχώς, φίλοι. Λείπει η 'καθετότητα', ο 'Λόγος' ή  για να χρησιμοποιήσω μία αρχαία έκφραση, η κατάσταση αυτού που βλέπει πιο μακριά  όπως ο νάνος πάνω στις πλάτες ενός γίγαντα, εκείνος ο πατέρας που φέρνει το βάρος και περιγράφει την έννοια αυτού που ο  γιός απλά κοιτάζει. 

Ο Alain De Benoist μίλησε για μία διαδικασία θηλυκοποίησης της ελίτ, υποστηρίζοντας ότι η κοινωνία υιοθέτησε θηλυκές αξίες: η πρωτοκαθεδρία της οικονομίας έναντι της πολιτικής, της κατανάλωσης έναντι της παραγωγής, της συζήτησης έναντι της απόφασης, η παρακμή του κύρους προς όφελος του διαλόγου με κάθε κόστος, η ηγεμονία της ύλης πάνω στον κόσμο των ιδεών. Ταυτόχρονα, αναπτύχθηκε η θηλυκή επικράτηση στα εκπαιδευτικά επαγγέλματα, μεταξύ των κοινωνικών λειτουργών, στην ψυχολογία, ακόμη και στον δικαστικό κλάδο.

Το αποτέλεσμα είναι πολύ συχνά ένα εμπόριο της συγκίνησης και της συμπόνιας ή μία δικαιοσύνη που βασίζεται περισσότερο στην επεξεργασία του πένθους ή σε αφηρημένες ηθικές παρά στο καθαρό δίκαιο. Στην γυναίκα ψυχολόγο παρατηρείται συχνά μία υπερβολική επιμονή στην απόδοση προκαθορισμένων κρίσεων, αποστηθισμένων από τα βιβλία, που θέτουν τίτλους (το 'labelling' των κοινωνιολόγων) παρά βοηθούν. Όμως υπάρχουν και άλλα κοινωνικά φαινόμενα με έντονο το θηλυκό στοιχείο: το ίδιο το κινητό τηλέφωνο μεταμορφώνεται σε μία πρόθεση, ένα υποκατάστατο του ομφάλιου λώρου. Κάποιοι παρατήρησαν την παρακμή του επιτακτικού λόγου στην κοινή γλώσσα. Η παγκοσμιοποίηση, που διαμέσου των δικτύων μεταδίδει ροές και αναρροές, χωρίς καθορισμένα σύνορα, ούτε σταθερά σημεία αναφοράς, έχει ένα θηλυκό αποτύπωμα. Ένας αμνιακός κόσμος, χωρίς την συνοχή, την ασφάλεια και τον 'Nόμο της γης' (Carl Schmitt). Η λογική της θάλασσας είναι εκείνη της Μητέρας, και ο Carl Schmitt έδειξε πως η κυριαρχία της θάλασσας (οι θαλασσοκρατείς δυνάμεις, εχθές η Μ.Βρετανία, σήμερα οι ΗΠΑ) είναι ξένη από το νόμο.  


Πάνω στο κύμα της πρόσφατης υποδοχής του έργου του Johann Bachofen, 'Mutterrecht', (μητρικό δίκαιο, μητριαρχία), διαπιστώνουμε μία γενική αναδιαμόρφωση της κοινωνίας προς μορφές θηλυκής επικράτησης που εγκαταλείφθηκαν πριν από χιλιάδες χρόνια. Οι υποθέσεις του Bachofen είχαν γίνει ένα βασικό στοιχείο του φεμινιστικού κινήματος της δεκαετίας του 70.

Δεν μπορούμε να αποπέμψουμε στο παρελθόν την θηλυκή φιγούρα, ούτε πρέπει να έχουμε την πρόθεση. Όμως ο άνδρας πρέπει να επιστρέψει. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, που είναι, δυστυχώς, πολιτισμικός οδηγός της γηραιάς ηπείρου, υπάρχουν αριθμοί που προκαλούν ανατριχίλα: το 90%  των ατόμων χωρίς μόνιμη κατοικία και των παιδιών που το έσκασαν από το σπίτι προέρχονται από οικογένειες χωρίς πατέρες, όπως το 70% των νεαρών εγκληματιών και το 85% των νεαρών φυλακισμένων. Σε όλες τις στατιστικές που αφορούν την νεανική παραβατικότητα  παρατηρείται  η απουσία της πατρικής φιγούρας. 

Η σημερινή πρακτική, το τρέχων συναίσθημα, αντίθετα, μας δείχνει μία κοινωνία που είναι ενάντια στον πατέρα, τον αποκλείει, τον περιθωριοποιεί, τον γελοιοποιεί, τον θεωρεί περιττό εξαιτίας των αναπαραγωγικών τεχνικών ζωοτεχνικού τύπου που το σύστημα τις κάνει να φαίνονται ως λαμπρές τεχνολογικές κατακτήσεις. Οι ειδικοί μιλούν για ένα δυνατό σχίσμα μεταξύ της βαθιάς ψυχής, στην οποία ο πατέρας είναι ο σύνδεσμος με την κοινωνική και διαπροσωπική διάσταση, και την επιφανειακή συνείδηση, που κυριαρχείται από τη μητέρα, στην οποία το βίωμα είναι συχνά η αντιδικία με την ανδρική φιγούρα. Αυτό το σχίσμα εξασθενίζει την αρρενωπότητα των υιών, στους οποίους βρίσκονται οι πιο δραστήριες και δημιουργικές δυνάμεις (Ezra Pound), με κίνδυνο να χαθεί η σεξουαλική ταυτότητα. Μία περαιτέρω καταστροφή είναι η αποκλειστικά υλιστική διάσταση όλης της κοινωνίας που αντανακλάται πάνω στην οικογένεια, της οποίας το συμβολικό σύστημα είχε το κέντρο του στην φιγούρα του γήινου Πατέρα, αντανάκλαση του ουράνιου Πατέρα και του νόμου του. Σήμερα ο νόμος και το δίκαιο διαλύονται σε καθαρή Δύναμη, και έρχεται στο μυαλό μας το γνωστό επιχείρημα του Θρασύμαχου στο Α΄ βιβλίο της Πολιτείας του Πλάτωνα, σύμφωνα με το οποίο 'το δίκαιο είναι το όφελος του πιο δυνατού', που σήμερα συμβολίζεται από την κατανάλωση, την νέα θεότητα που λέγεται αγορά. 

Με την άρνηση του Υπερβατικού, η μοναδική θέαση είναι εκείνη η 'οριζόντια', εμποτισμένη από εγωισμό και μηδενισμό: Η ζωή είναι μία, είναι δική μου, και δεν την προσφέρω σε κανέναν, και σε κανέναν σκοπό. 

Για τα υπόλοιπα, η πνευματικότητα, η 'κάθετη' θέαση, η 'κορυφογραμμή', είναι εκείνη των διαδρόμων ενός εμπορικού κέντρου. Από τη μία πλευρά  τα μακαρόνια και η μαρμελάδα, από την άλλη μία ευρεία συλλογή  θεοτήτων και πνευματικών προϊόντων: new age, ωροσκόπια, ένας ήπιος –ανώδυνος υπαρξιακός χριστιανισμός, κοσμική ενέργεια, η αναζήτηση του κάρμα, η γιόγκα, κλπ.

Στην πραγματικότητα, ο φεμινισμός και όλη η δυτική αριστερά εργάστηκαν για τον βασιλιά της Πρωσίας, δηλαδή, την παγκόσμια μετα-αστική  αγορά. 

Η αρσενική συνείδηση, πού είναι  ανδροπρεπής όχι ως συνώνυμο, αλλά  διότι 'vir' είναι ο άνδρας που έχει συνείδηση του εαυτού του και  των καθηκόντων του, εις το όνομα των οποίων αξιώνει δικαιώματα, πρέπει να αποκατασταθεί, να αφυπνισθεί, να της αποδοθούν οι πρέπουσες τιμές, ξεκινώντας από την επίγνωση ότι είναι ο άνδρας που αποφασίζει να δώσει την ζωή, και άρα πρέπει να την υπερασπιστεί, να την προστατέψει, να την καθοδηγήσει. 

Εμείς είμαστε αιχμάλωτοι δύο 'μεγάλων μητέρων' απαιτητικών και προσποιητικά προστατευτικών: η σοσιαλδημοκρατία του κράτους που συνδράμει από την κούνια μέχρι τον τάφο, με αντάλλαγμα την υψηλή φορολογία και τον εγκέφαλό μας, ο οποίος έχει ανατεθεί στους υπαλλήλους της Μεγάλης  Δημόσιας Μητέρας, και η συνήθεια της κατανάλωσης που κατευθύνεται από την αγορά και την κόρης της  την διαφήμιση.

Ο Ιππότης, ο Θάνατος και ο Διάβολος
Η αποβολή του Πολεμιστή, του Περιπλανητή, του Αντάρτη από την αρσενική καρδιά  διαμέσου της ντροπής ή του στιγματισμού, υπήρξε ένα έγκλημα  που πρέπει να διορθωθεί και  αυτό μπορούμε να το κάνουμε μόνον εμείς οι άνδρες, βάζοντας στο βάθος της ψυχής αυτά τα τρία μεγάλα σύμβολα, των οποίων ο επώνυμος ήρωας είναι ο Ιππότης. Ο Albrecht Duerer μας άφησε την πιο υψηλή καλλιτεχνική έκφραση στο περίφημο χαρακτικό του 1513, 'Ο  Ιππότης, ο Θάνατος και ο Διάβολος', το έργο του μεγάλου γερμανού παρουσιάζει έναν ατάραχο, μοναχικό ήρωα  πάνω στο άλογό του, ακολουθούμενο από τον πιστό  σκύλο του, φοράει μία βαριά πανοπλία και ένα σπαθί στο πλευρό του. Δίπλα του ο θάνατος και ο διάβολος δεν τον φοβίζουν, δεν τους αξιώνει ούτε ένα βλέμμα. Η αρχοντιά του, η ήρεμη σοβαρότητα του, δεν μπορεί να γίνει κατανοητή από τους σύγχρονους αναζητητές της σιγουριάς. Ο Ιππότης ενσαρκώνει κάθε νέα απόπειρα διαδρομής, κάθε πέταγμα, κάθε ναυάγιο, κάθε πρόκληση, παιχνίδι, έρωτα, πόλεμο, ενατένιση, το δραματικό κουράγιο των θαλασσοπόρων όπως ο Vasco Da Gama. Στις 'Os Lusíadas' εθνικό ποίημα του Πορτογαλικού λαού, αυτός ξεκινά για το άγνωστο και χαιρετά τον κόσμο του πάνω στις όχθες του ποταμού Τάγου, με την επίγνωση ότι το βλέμμα του προς τον πύργο του Μπελέμ, μπορεί να είναι η τελευταία ανάμνηση της ζωής του. 

Ο Ιππότης θα έχει μια μοίρα σαν αυτή του άλμπατρος στο ποίημα του Baudelaire, που εμπαίζεται από το πλήρωμα του πλοίου για το αδέξιο βάδισμά του, αλλά που όταν βρίσκεται στον ουρανό ανοίγει τα μεγάλα φτερά του που είναι φτιαγμένα για τις θύελλες, και από εκεί επάνω γελά τις αβύσσους. Ο Ιππότης  είναι ξένος από το γκρίζο του κόσμου, είναι υπερήφανος για την εσωτερική του αριστοκρατία. Ο Ιππότης, σαν τον Πάρσιφαλ (Willy Pogany - Parsifal (1912) Wagner's trilogy), γνωρίζει ότι καλείται να φέρει εις πέρας μία αποστολή. Ο Ιππότης  θέλει  την  Νίκη, δέχεται την  ήττα, γνωρίζει ότι τον περιμένει ο θάνατος. 

Ο άνδρας του σήμερα;

15 σχόλια:

  1. ΕΥΓΕ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ!!!

    ΤA ΔΙΚA ΜΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝA ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΙΝΑΙ

    ΕΔΩ:
    http://polemos.pa-sy-a.gr/pa-sy-a_polemos.htm#polemos_01

    ΕΔΩ:
    http://anafora.pa-sy-a.gr/pa-sy-a_anafora.htm#anafora_01

    ΚΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΛΥΣΗ... ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΙΚΗΣΕΙ Η 'ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ'...

    ΕΔΩ:
    http://arxidamos.pa-sy-a.gr/2006/07/15/12-00/pa-sy-a_arxidamos_2006-07-15_12-00.htm#plohgos_05

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο παππούς μου έλεγε πως " αμα την παραχαιδέψεις την "γάτα" θα σου κάτσει στον σβέρκο".
    Ο άνδρας σήμερα δεν έχει παρά να σταματήσει να χαιδεύει τις γάτες και τους αριστερούς.
    Οταν αποφασίσουμε να αποτινάξουμε τά " νύχια της γάτας " = φόβος , απο επάνω μας , το αριστερό σύστημα θα αρχίσει και πάλι "να μας γλείφει", θα ικετεύει για έλεος.
    Ακριβώς όπως κάνουν οι γυναίκούλες. Οι Γυναίκες ξέρουν καλλίτερα απο τους "ανδρες" τι εννοώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ἐξαιρετικὸ ἄρθρο, συγχαρητήρια - τόσον εὔστοχον!
    Ἡ φρικαλέα φιλειρηνική, δημοκρατική, ἀντι-αὐταρχικὴ μητριαρχία ἔχει καὶ τὴν διττῶς ἐναλλακτικήν μορφὴν τοῦ μαινομένου μαιναδισμοῦ, ποὺ πλέον, τῇ ἐπικλήσει τῶν "ἀδιαμφισβητήτων" λατρευτικῶν εἰδώλων τῆς πρώτης, "ἀγαπησιάρικης" γραμμῆς, καθίσταται ὁλονὲν ἐμφανέστερος κι ἀπροκάλυπτος, ἄριστα ἐκφραζόμενος στὴν καθαρά του μορφὴ διὰ τοῦ ἐπιθετικοῦ φεμινισμοῦ καὶ τῆς συναφοῦς του ρὸζ ἀριστερᾶς. Ὁ μαιναδισμὸς καθίσταται ἀξιοθρήνητον ὑποκατάστατον τῆς ἀπούσης ἀνδρικῆς Βουλήσεως, γι᾿ αὐτὸ κι ἐμφανίζουν π.χ. ἡ Κωνσταντοπούλου κι ἡ Λιάνα Κανέλλη ψευδο-ανδρίζοντα γνωρίσματα, ποὺ πάντως μέσα στὴν "αὐθεντική" τους μαιναδικότητα τὰ ἐκφράζουν πολὺ αὐθεντικώτερα π.χ. ἀπὸ τὸν γλυκογιουσουφακίζοντα Alexis ἢ τὸν μεγάλο εὐνοῦχο τοῦ Σουλτάνου, Φίλη. Προσέξτε καὶ τὴν προπαγανδιστικὴ διαχείρισι τῶν ἀνεπαναλήπτως ἐκκωφαντικῶν τους φιάσκων: "Προσπάθησε τὸ καημένο τὸ παιδί, μὰ δὲν τὸ ἄφησαν - οἱ "κακοί" "!!! "Τὸ παιδὶ" ἄνευ εὐθύνης ἀποτείνεται ἀτόπως καὶ ἀχρόνως στὰ θολὰ ἕλη τῶν μητρικῶν ἐνστίκτων γιὰ νὰ τὸν προστατεύσουν - καὶ ναί, κερδίζει!
    Ἀπίθανη ἡ ἐποχή μας!!!
    Δυστυχῶς ὅμως πλέον ἡ μητριαρχία, ὁ φεμινισμὸς, ὁ μαιναδισμὸς καὶ ὁλες οἱ συναφεῖς των ἀπαξίες εὑρίσκονται στὴν πρώτη γραμμὴν ἐπιθέσεως τοῦ Ἐχθροῦ, καθὼς δ᾿ ὑφιστάμεθα πλέον ἐν Εὐρώπῃ καὶ φυσικὴν εἰσβολὴν ἐκ Μέσης Ἀνατολῆς καὶ Ἀφρικῆς, ἀποτελοῦν αὐτὲς τὸ ούσιῶδές των Προγεφύρωμα, ποὺ φθάνει ὢς βαθειὰ μέσα στὶς ψυχὲς καὶ τὰ μυαλὰ τῶν ἀποπροσανατολισμένων, ἀπ-ανδροποιημένων καὶ ἀναξίων γιὰ ὁ,τιδήποτε σοβαρὸ πλέον ἰθαγενῶν.
    Εἶμαι δὲ δυστυχῶς ὑποχρεωμένος ἐδῶ νὰ δυσαρεστήσω ἴσως καὶ τὴν κατὰ τἆλλα ἰδιαιτέρως συμπαθῆ μου συντακτικὴν ἐπιτροπὴν τοῦ παρόντος ἱστολογίου, παρατηρῶν κι ἐπισημαίνων ὅτι ὁ Χριστιανισμὸς εὑρίσκεται ἐπίσης ΕΚΕΙ παρὼν, ἀπέναντί μας, ὡς βασικὸς Πυλὼν τοῦ ἐχθρικοῦ προγεφυρώματος. Ἀντιλαμβάνομαι καὶ σέβομαι τὰ ἰδεώδη σας περὶ ἱπποτικοῦ χριστιανισμοῦ, φοβοῦμαι ὅμως ὅτι ὁ χριστιανισμὸς ἐδῶ κι αἰῶνες μετὰ τὴν ἐποχὴν τοῦ Ἱπποτισμοῦ ἔχει διαλέξει πλευρὰν - καὶ αὐτὴ πάντως ΔΕΝ εἶναι ἡ ἰδική μας!
    Ἄλλως τε καὶ θρησκειολογικῶς/μεταφυσικῶς, παρεξερχόμενος καὶ τὴν μεσανατολικὴν-σημιτικὴν κι ἐξόχως ἀνθελληνικὴν/ἀντεθνικὴν ταὐτότητα τοῦ Χριστιανισμοῦ/Σαουλισμοῦ, φέρει οὗτος ψευδο-ἡλιακὰ καὶ ψευδο-οὐράνια στοιχεῖα, κακέκτυπον μεῖγμα τυγχάνων, ἐπιφέρων οὕτω σύγχυσιν, στοιχεῖον ἄλλως τε ἐγγενὲς τῆς ἐπιτυχίας του, καθὼς ἀκριβῶς καταργεῖ καὶ δὴ καταρᾶται καὶ ἀποστρέφεται τὴν ἐσωτερικὴν ἡλιακὴν ὅρασιν καὶ θεωρίαν ὡς βάσιν αὐθεντικῆς φωτίσεως, ἤτοι τῇ ἀπ᾿ εὐθείας ἡλιακῇ ἐπισκοπήσει Ἰδεῶν στὸν αὐθεντικὸ ἐσωτερικὸ χῶρο τοῦ Πνεύματος, ἀπονεκρῶν (κατ᾿ ἐποχὴν καὶ κατὰ δύναμιν...) τὸ ἐνορατικὸν ἀνδρικὸν πνεῦμα τῆς ἀναγνωρίσεως καὶ παραπέμπων ἀντ᾿ αὐτοῦ, δίκην μαγικῆς συνταγῆς παρακαμπτούσης κάθε ἐπισκήψασα ἐγγενῆ ἠλιθιότητα κι ἀναξιότητα, εἰς τὸ βιβλίον τῆς ἀποκεκαλυμμένης ἀληθείας τοῦ Ἰαχβέ, Κοράνι ἢ Ταλμοὺς ἢ Βίβλον, ἀδιάφορον, καὶ εἰς τοὺς μαγικῶς ἐπιφορτισμένους εὐτυχεῖς μεσάζοντας παπαδομαγαζάτορες διὰ νὰ μᾶς ... σώσουν!!! ΤΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ!!!
    Ἀπαιτεῖται ἐπειγόντως ἡ ἀνάδυσις ἑνὸς νέου (ἀλλ᾿ ἀρχαϊκοῦ, ὅπως πάντοτε) Μύθου, μιᾶς νέας ἀνδρείας Ἱπποσύνης, ποὺ θ᾿ ἀναστήσῃ τοὺς ἀνδρες ἐκείνους, τοὺς τελευταίους ἀληθεῖς ἄνδρες, ποὺ θὰ σώσουν τὸν Λευκὸ Ἄνθρωπο καὶ τὸν Κόσμο ἀπὸ τὸν πλέον ἐπαίσχυντο ἀφανισμὸ τὴν ὑστάτη στιγμή!
    Εὐχαριστῶ γιὰ τὴν φιλοξενία.
    Στέφανος Γκέκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικό !
    Ο άνδρας του "σήμερα" παλεύει να ανακτήσει την εικόνα του !
    ( Όποιος αντιλαμβάνεται πόσο πολύ, και καταστροφικά, έχει αλλοιωθεί. )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στην συντακτική ομάδα του ιστολογίου για την εξαιρετική δράση τους στον πνευματικό τομέα.Τα κείμενα που μεταφράζεται ή εσείς οι ίδιοι γράφεται,είναι εξαιρετική πνευματική τροφή για όλους τους συναγωνιστές.
    Η απουσία της πραγματικής ανδρικής φιγούρας σε όλους τους χώρους της μοντέρνας κοινωνίας(πολιτική,οικογένεια,επιχείρηση,εκπαίδευση),είναι ο κύριος λόγος και η αιτία για την ανάδυση χθόνιων δυνάμεων που έχει ως αποτέλεσμα την απόλυτη αναρχία.Όλοι οι ευρωπαϊκοί λαοί ανέπτυξαν τις κοινωνίες τους και τον πολιτισμό τους,υπό την αιγίδα ενός πατριαρχικού πνεύματος.Αυτό το πατριαρχικό πνεύμα ήταν ο κύριος συντελεστής ώστε να αναπτυχθούν όλες οι σπουδαίες ανδροκρατικές,ηγεμονικές,ιεραρχικές και αυταρχικές πολιτείες των λευκών ανθρώπων.
    Επομένως η σημερινή κατάσταση των ευρωπαϊκών λαών είναι φυσικό αποτέλεσμα της ψυχικής διαταραχής του λευκού άνδρα.Η ανασύσταση της ευρωπαϊκής ηπείρου εναπόκειται σε εμάς.

    Λάκων Μαχητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήτηρια για τη δημοσίευση.
    Πρέπει να καταστεί συνείδηση πως η υπεράσπιση της πατριαρχίας αποτελεί, όχι απλώς ιδεολογική τοποθέτηση, αλλά θεμέλιο ελληνικότητος. Γλώσσα και πατριαρχική δομή του οίκου αποτελούν τα δύο σημαντικότερα στοιχεία που έφεραν τα ελληνικά φύλα κατά τη 2η π.Χ. Χιλετία, και τα οποία μέχρι προ δεκαετιών είχαν μείνει άθικτα από τη προϊούσα δημοκρατική σαπίλα. Η εποποιία του Έλληνος Ανθρώπου σημαδεύτηκε κατεξοχήν από την επικράτηση της άριας ανδροπρέπειας και αρετής επί της μινωικής μητριαρχίας, συμβολιζoμένη (μεταξύ πολλών άλλων) από τον αποκεφαλισμό της αποτρόπαιας Μέδουσας υπό του ηλιακού Περσέως.
    Ντροπή και αίσχος σε όσους ονομάζονται "πατριώτες", "εθνικιστές", "εθνικοσοσιαλιστές" και επικαλούνται τη γυναικεία χειραφέτηση και την "ισότητα των δύο φύλων". Πρόκειται για ψυχικώς και πνευματικώς μιγάδες, εξαμβλώματα της σύγχρονης μαζοκουλτούρας.
    Αν υπάρξει ποτέ Εθνική Επανάσταση στον 21ο Αιώνα, αυτή θα πρέπει να δώσει νέο, δυναμικό περιεχόμενο στο απονευρωμένο πλέον σύνθημα: Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια. Εννοώντας ως Πατρίδα τη γη των Πατέρων, των προγονικών δηλ. υπερασπιστών του Αίματος. Ως Θρησκεία, τη Λατρεία της Τιμής και της Ανταπόδοσης κάθε προσβολής αυτής. Την Οικογένεια, ως διευρυμένο Οίκο, στον οποίο ο οικοδεσπότης ασκεί πατριαρχική εξουσία ζωής και θανάτου, και την οποία ουδένα ψευτό-"κράτος" (γέννημα του αντιαριστοκρατικού Διαφωτισμού και της δημοκρατίας της γκιλοτίνας)επιτρέπεται να του στερεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "ΠΡΟΒΟΛΕΥΣ"

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00030 ] [ 2016.01.26 00:00 ]

    "YOU TUBE" - "ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΝΔΡΩΝ": ΠΑΣΥΑ - ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ - Ο ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1845 ΕΦΤΙΑΞΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ & ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

    ΣΤΟ VIDEO ΓΙΝΕΤΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΡΥΤΗ ΤΟΥ "ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΑΝΔΡΩΝ" - ΠΑ.ΣΥ.Α. ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟ ΕΝΟΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ VIDEO ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ" ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΚΑΤΟΝ ΠΕΝΗΝΤΑ (150) ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟ 1845 ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ

    https://www.youtube.com/watch?v=etXSKsU5q7Y

    https://youtu.be/etXSKsU5q7Y

    http://proboleus.pa-sy-a.gr/2016/01/26/00-00/pa-sy-a_proboleus_2016-01-26_00-00.htm#plohgos_03

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η επιλογή του Παρσιφάλ ως ενός ήρωα της δυτικό-γερμανικό-προτεσταντικής μυθολογίας είναι χρήσιμη μόνο στην γεωγραφική εντοπιότητα της χώρας όπου δημιουργήθηκε ο μύθος ή/και σε τομείς όπου αυτός επηρέασε (Δυτική Ευρώπη). Συνεπώς η προβολή ενός μύθου πέρα από τους αξιακούς κώδικες των Ελλήνων θεωρείται ανεδαφική. Ας μην μπερδεύουμε την "Μεγάλη Μητέρα" της Γραμμικής Β' και των εν συναρτήσει καθεστώτων (Κρητο-μυκηναϊκός πολιτισμός) με την μυστηριακή θεότητα των Κελτών, Σαξόνων και ανατολικών θρησκειών. Η θεώρηση της Δημοκρατίας ως μία "θηλυκή υπόθεση" μόνο αλήθεια δεν είναι εάν δούμε τους νόμους περί ανδρών και γυναικών στην Αθηναϊκή κλασσική Αθήνα αλλά και στους σολώνειους, δρακόντειους νόμους. Αντιπαραθέτω την Σπάρτη, μία σχεδόν "γυναικοκρατούμενη" πολιτεία με μεγάλη ανάπτυξη σε τέχνες και γράμματα, αλλά και πολεμοχαρής. Επιπλέον, ας μην ξεχνούμε τις -όχι και τόσο- συναισθηματικές Θεοδώρα (σύζυγος Ιουστινιανού) και Μ. Αικατερίνη της Ρωσίας, γνωστές για τα φιλοπολεμικά τους αισθήματα και την αυταρχικότητά τους. Το ζήτημα των φύλων ως σεξουαλική τάση (gender) ή/και ως φυσική κατάσταση (sex) είναι ένα διανόημα της Δύσεως που εκπηγάζει αποκλειστικά από την έλλειψη σωστών και πεπαιδευμένων γυναικών ως οντότητες. Η μητέρα του Παρσιφάλ προφανώς δεν μπορούσε να βοηθήσει τον ήρωα, όχι λόγω μιας φυσικής αδυναμίας της ή ενός συναισθηματικού αναβρασμού, αλλά διότι ήταν προσκολλημένη στην τευτονο-σαξονική ιδιοτροπία. Απέναντι στις μηδαμινές δυτικοευρωπαίες γυναικούλες ο Ελληνισμός αντιπαραθέτει την Διοτίμα, τη Σαπφώ, την Αικατερίνη-Yπατία, την Μπουμπουλίνα και άλλες τόσες ηρωϊκές μορφές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άραι μάραι κουκουνάραι

      Είτε είσαι καινούριος εδώ είτε τρολλάρεις. Θα πάρω την πρώτη εκδοχή ως πιθανότερη (καθότι είμαι καλοπροαίρετος...)

      Ο Θεόδοτος ασχολείται με το Δυτικό Πολιτισμό και την Παραδοσιακή Δεξιά. Οι ενδοευρωπαϊκές διαμάχες και οι βλακώδεις εθνικισμοί δεν έχουν θέση εδώ. Για το "μεγαλείο των Ελλήνων" που κρατάει 40.000 χρόνια (πρό κατακλυσμού του Ώγυγος βεβαίως βεβαίως) μπορείς να απευθυνθείς σε άλλες ιστοσελίδες, υπάρχουν άφθονες.

      Η 'Μεγάλη Μητέρα' είναι ένα θρησκευτικό μοτίβο που πάει πίσω στην παλαιολιθική εποχή το οποίο είναι κοινό σε όλους τους λαούς της εποχής. Μάλιστα οι εκδοχές του στον ελληνικό χώρο έχουν άμεση επιρροή από τις ανατολικές θρησκείες που προϋπήρχαν. Καθότι οι ανατολικές θρησκευτικές επιρροές στις διάφορες αρχαιοελληνικές θρησκευτικές παραδόσεις και μύθους ήταν τεράστια. Μια βασική ιστορική γνώση του θέματος είναι αρκετή για να σε πείσει για αυτό. Αλλά όταν θεωρείς πως ο ελληνικός πολιτισμός και η αρχαιοελληνική θρησκεία ήταν αυτοφυής και πλήρως ανεπηρέαστη από εξωτερικές επιρροές είναι λογικό να οδηγήσε σε βλακώδη συμπεράσματα. Τα οποία γίνονται ακόμα πιο βλακώδη όταν εμμέσως υπονοείς πως υπάρχει ταύτιση στον χαρακτήρα των θεοτήτων των γερμανικών και κελτικών φυλών με αυτών των ανατολικών θρησκειών...

      Στο θέμα των γυναικών αντιστρέφεις την πραγματικότητα. Ήταν στη Βόρεια Ευρώπη που οι γυναίκες της αρχαιότητας είχαν σχεδόν ισότιμο στάτους με τους άνδρες και αυτό για κλιματολογικούς λόγους καθώς η σκληρότητα του περιβάλλοντος απαιτούσε την εργασία και την σκληραγώγηση και των γυναικών. Στη Νότια Ευρώπη δεν υπήρχε τέτοια ανάγκη για τους αντίστοιχους λόγους. Πιθανόν αυτός και να είναι ο λόγος που η Νότια Ευρώπη ήταν τόσο προηγμένη σε σχέση με τη Βόρεια (καθώς όπου αποκτούν εξουσία οι γυναίκες η κοινωνία καταστρέφεται).

      Η άποψη ότι η Σπάρτη ήταν μητριαρχική αποτελεί φεμινιστική ψευδοιστορία από αυτές που γράφονταν τη δεκαετία του 60. Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα update στα αναγνώσματά σου.

      Η φύση της δημοκρατίας ως πολιτεύματος είναι θηλυκή και επί αυτού έχουμε γράψει κατ' επανάληψη. Πριν σχολιάσεις καλό θα ήταν να δεις τα σχετικά άρθρα στο μπλογκ. Το γεγονός ότι η Αθήνα αν και με δημοκρατία είχε ακόμα πατριαρχικό νομικό και κοινωνικό σύστημα δεν σημαίνει τίποτα, αντικρουόμενες επιρροές υπάρχουν στις κοινωνίες πάντα.

      Το ζήτημα των φύλων πηγάζει όχι από διανοήματα από τη φυσική τάξη την ίδια. Επ' αυτού δεν τίθεται θέμα συζήτησης.

      Θα μου επιτρέψεις αλλά την ανάλυση σου στον Wagner δεν θα την πάρω στα σοβαρά και ούτε θα την σχολιάσω.

      Στις ελληνίδες που παραθέτεις μπορούν άνετα να αντιπαρατεθούν η Βοαδίκεια, η Τερέζα της Άβιλλα, η Ισαβέλλα της Ισπανίας, Η Βικτώρια του Ηνωμένου Βασιλείου και πάει λέγοντας...

      Ο βλακώδης εθνικισμός που εκπροσωπείς είναι από τις βασικότερες πληγές της Δεξιάς στην Ελλάδα και ως μπλογκ θα τον πολεμήσουμε μέχρι τέλους.

      Διαγραφή
    2. ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΟΝ “21 Οκτωβρίου 2016 - 11:16 μ.μ.”

      Η "Σαπφώ" ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΕΣΒΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΠΙΣΕΙ ΤΟ “ΛΕΣΒΙΕΣ” ΕΠΕΙΔΗ Η ΣΑΠΦΩ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΝΗΣΟ ΛΕΣΒΟ
      ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΣΒΙΕΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΛΕΣΒΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΞΑΖΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΛΕΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΔΙΑΚΑΩΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΣΕ ΛΕΣΒΙΑΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΥΞΕΙΣ

      ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ ΤΗΝ "Σαπφώ" ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΣΤΟΧΟ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ Ή ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΟ ΔΙΟΤΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΥΟ ΑΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΝ “Αικατερίνη-Yπατία” ΚΑΙ ΤΗΝ “Μπουμπουλίνα” ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ…..

      Διαγραφή
    3. Προς Θεόδοτο μια διευκρίνηση για κάποιο σχόλιο απo αναγνώστη:
      H ταύτιση χαρακτήρα και συσχετισμός θεοτήτων Ανδρικού γένους όπως ο Σκανδιναβικός Θώρ με ανατολίτικες θεότητες σίγουρα δεν υπάρχει (ο Όντιν ή o Wotan ίσως είχε και κάποιες θρακοφρυγικές ρίζες), ωστόσο οι θηλυκές θεότητες είχαν αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με τις ανάλογες των φοινίκων ή άλλων ανατολίτικων λαών, όχι τόσο προς την εμφάνιση ή την χροιά απόδοσης (Βαλκυρίες, δεν υπήρχαν σε ανατολίτικες μη λευκές φυλές, τουλάχιστόν με την χροιά που αποδίδονται) αλλά ο λατρευτικός τελετουργικός χαρακτήρας ανατολίτικων, Αιγυπτιακών και παλαιότερων πολυθεϊστικών σημιτικών ή φοινικικών και Καρχηδονιακών θρησκειών της θήλυ θεότητας είχε κοινά συμβολικά χαρακτηριστικά με τη λατρεία της Θεάς των Δρουίδων. Η διασύνδεση μπορεί να ήταν κάποια φυλετικά παρακλάδια Κελτών που είχαν μετεγκατασταθεί πολύ ανατολικότερα της σημερινής Γαλλίας ή Βρεταννίας ή μέσω των Θρακιωτών, καθότι η Θράκη δεν περιορίζονταν στην αρχαιότητα στην σημερινή γεωγραφική έκταση μόνο του Ελληνικού γεωγραφικού διαμερίσματος, αλλά περιλάμβανε μια αχανή περιοχή με ασαφή όρια προς τον Βορρά και συνδέονταν ακόμα με την αρχαία σκυθία στο δυτικό της τμήμα. Αυτή η πλευρά της θηλυκής λατρείας ήταν η καταστροφική σύνδεση Ανατολής και Δύσης που παρήγαγε απο την προϊστορία διονυσιακές λατρείες.
      Η χθόνια λατρεία δεν περιέχει κάποια σύνθετη φιλοσοφία, ούτε πολυσύνθετες συνδέσεις και "Ηράκλειους" σκοπούς αρετής, ή κάποιες αυστηρές πολιτισμικές προδιαγραφές, οπότε η προϊστορική ή σύγχρονη διεθνοποίηση και εξάπλωση της έπαιρνε και παίρνει εύκολα διαστάσεις με δεδομένο πως απευθύνεται στα ένστικτα και βασίζεται στην περιφρόνηση κάθε ιεραρχίας.
      Η αριστερά, τα μεταμοντέρνα κινήματα, που έχουν κρυφά απαρχές ή αναδεικνύουν πλευρές αρχαίων θρησκειών και αιρέσεων που απευθύνονται στα σεξουαλικά ένστικτα, την πρόκληση και στην ασυδοσία ελευθεριακής εκφραστικότητας, συνενώνουν εξαιρετικά εύκολα τα πλήθη.

      Διαγραφή
  9. Ὁ γυναικεῖα πάσχων ἐκτεθηλυμμένος νεο«ελληνικὸς» ὄχλος καὶ κατ’ ἀνάγκην τὸ «ἐθνικὸν αὐτοῦ στρατόπεδον», πατριωτικὸς χῶρος, ἑλληνοκεντρικοί, ἐθνικισταὶ κ.λπ. ἀδυνατοῦν νὰ κατανοήσουν τὴν ταύτισιν «ἐθνικῶν ζητημάτων» καὶ πατριαρχικῶν κοινωνικῶν ἀξιῶν˙ ὁμοίως ἀδυνατοῦν νὰ ἀντιληφθοῦν πὼς ἡ κατάπτωσις τῶν ἐθνικῶν-κοινωνικῶν ἀξιῶν ταυτίζεται πρὸς τὴν συρρίκνωσιν τῆς Πατρικῆς-Ἄρρενος Ἀρχῆς καὶ τὴν κατάρρευσιν τῆς Ἀρίας πατριαρχικότητος.
    Δὲν δύνανται τοιουτοτρόπως νὰ φθάσουν εἰς τὸ ἀντιληπτικὸν ὕψος οὔτε τῶν ἐχθρῶν τοῦ ὑπερλάμπρου Ἑλληνισμοῦ, ἀναρχικῶν, φεμινιστῶν, μητριαρχῶν καὶ λοιποῦ συρφετοῦ, οἵτινες ἀπεριφράστως συνυφαίνουν τὴν Ἑλληνικότητα πρὸς τὴν πατριαρχικότητα καὶ τὴν πατριαρχικὴν κοινωνικὴν ὀργάνωσιν εἰς ἓν σύνολον πρὸς ἀφανισμόν.
    Ἀκόμη καὶ ἐν τῷ έθνικοσοσιαλιστικῷ χώρῳ, ὅστις διακηρύσσει τὴν ἐπάνοδον εἰς ἀκραιφνεῖς Ἀρίας ἀξίας καὶ ἀρχάς, ἀκούονται ἀπόψεις περὶ «μητριαρχικότητος» καὶ ἄλλα τινὰ ἀηδῆ.

    Ἐξαιρετικὰ καὶ τὰ σχόλια τῶν ψυχικῶν, ἠθικῶν καὶ ἰδεολογικῶν συνοδοιπόρων.
    Δὲν εἶναι ἀπορίας ἄξιον πῶς ὅλως δὲν ἐκπροσωπεῖται ἡ πατριαρχικότης ὡς τάσις διεισδύουσα (δυναμένη νὰ διεισδύσῃ) εἰς ἰδεολογικὰ ἐδάφη καὶ πολιτικὰς ὀργανώσεις μετὰ τόσας πολεμικὰς ἐπιχειρήσεις τὰς ὁποίας ὑπέστη˙ εἶναι ὡστόσο αὐτὴ αὕτη ἡ πρόκλησις διὰ τοὺς ἐλαχίστους ἀπομείναντας Ἕλληνας: ἡ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΟΤΗΜΕΝΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΡΙΑΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΤΗΤΟΣ εἰς τὴν σύγχρονον ἐποχήν˙ εἰς μίαν δηλαδὴ ἐποχὴν καθ’ ἣν ἐν μέσῳ ἠθικοῦ καὶ πνευματικοῦ χάους καὶ σηπεδόνος καὶ βιολογικοῦ ἀφανισμοῦ λειτουργοῦν ἀπὸ δεκαετιῶν ὑπὸ τῶν ἀντιπάλων στρατοπέδων «ὁμάδες μελέτης μητριαρχικῶν πολιτισμῶν»!, κηρύσσεται ἀπροκαλύπτως ὑπὸ τῶν μητριαρχῶν, φεμινιστῶν, μαγισσῶν wicca καὶ λοιπῶν ἀποκρουστικῶν παριῶν ἡ ἐπιστροφὴ εἰς τὴν λατρείαν τῆς «Θεᾶς» καὶ ἀναπέμπονται (ὀρθότερον καταπέμπονται) ὕμνοι εἰς Ἑκάτην.
    Τὸ ἀγαπητὸν ἱστολόγιον, ὁ ἀξιότιμος κύριος Γκέκας ἢ ἐν πάσῃ περιπτώσει ὅστις δύναται νὰ συμβάλῃ πρὸς αὐτὴν τὴν κατεύθυνσιν θὰ φέρῃ ἀκεραίαν τὴν τιμὴν τῆς πρωτοπορίας εἰς τὸ τόσον αὐτὸ ἀναγκαῖον διὰ τὸν ἀπομείναντα Ἑλληνισμὸν βῆμα.
    Ἀπόψεις ἐπ’ αὐτοῦ, ἀναμένομεν...
    [ festungeuropagr@gmail.com ]

    *Σημειωτέον πὼς ὁ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ἀνδρῶν, τοῦ ὁποίου σχολιασμοὶ ἀνηρτήθησαν ἀνωτέρω, ἐδομήθη ἐπ’ αὐτῶν τῶν ἀξιῶν, ἐπολώθη ἰδεολογικῶς εἰς ἄρρενα γραμμὴν καὶ ἐστόχευσε ἐξ ἀρχῆς εἰς τὴν ἐπαναφορὰν τῶν πατριαρχικῶν ἀξιῶν εἴς τε τὸ συνειδησιακὸν καὶ κοινωνικὸν προσκήνιον.

    Εὐχαριστῶ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολὺ εὔστοχος καὶ σημαντικὴ ἡ ἐπισήμανσίς σας ὅτι ἡ ἐνστικτώδης ἀκόμη καὶ ὑπὸ τῶν συνειδητῶν ἐχθρῶν μας ἀντίληψις τῆς πνευματικῆς ἑνότητος τῆς Πατρικῆς Ἀρχῆς καὶ τοῦ Ἀρίου Ἀνδρείου Πνεύματος πρὸς τὴν πεμπτουσίαν τῆς Ἑλληνικότητος, ὀρθότατα ἀνωτέρω καὶ ὑπὸ τοῦ σχολιαστοῦ 18Ὀκτ.12:35πμ ἐξαιρομένη, συχνότατα δὲν γίνεται κἂν ἀκεραίως ἀντιληπτὴ ὑπὸ ἐκπροσώπων τοῦ ὑποτιθεμένου οἰκείου χώρου. Ἡ προσωπική μου αἴσθησις μοῦ ὑποδεικνύει ὅτι ἡ ἐλλειπτικότης αὕτη δὲν εἶναι διόλου τυχαία οὔτε ἁπλῶς ἀντιληπτική: πρόκειται περὶ ἐσωτέρας ὑπαρξιακῆς δειλίας, ἀνεπαρκείας καὶ ἀνανδρίας. Ἐξ ἄλλου ὁ τοιοῦτος, εὐρύτερος καὶ εἰδικώτερος, "χῶρος" μᾶς ἔχει συνηθίσει νὰ τὸν βλέπωμεν ἐναλλὰξ νὰ φτύνῃ καὶ νὰ γλείφῃ πρὸς τὰ ἴδια ἀκριβῶς κατεστημένα, κόμματα, θεσμούς, πρόσωπα, γυρίζοντας κατὰ τὸ συμφέρον τὴν "ρόταν" των καὶ μετ᾿ ἀπιθάνου ... εὐελιξίας!
      Ἄνευ σταθεροῦ ἐσωτερικοῦ Ἄξονος (μεθ᾿ ὅλου τοῦ μεταφυσικοῦ βάθους καὶ ὕψους τοῦ ὅρου), ἤτοι χωρὶς τῆς ἀνδρικῆς μεταφυσικῆς ἀρχῆς. Προσοχὴ λοιπόν: διότι τύποις (νομικῶς) ἐπίσης κι ὁ μαιναδικότατος Εὐ. Βενιζέλος κι ὁ γλοιώδης Τσίπρας "ἄνδρες εἶναι"!
      Ἄρα, πρέπει νὰ διευκρινίσωμεν καὶ διαλευκάνωμεν, ἐν σχέσει μάλιστα καὶ πρὸς τὰς (παρερμηνευσίμους) καταληκτικὰς παρατηρήσεις τοῦ ἤδη μνημονευθέντος 18Ὀκτ12:35 ἀνωτέρω, ὅτι ΝΑΙ, ἀπόλυτος Πατριαρχία, ἀδιαμφισβήτητος Ἀνδρικὴ Ἀρχή, ὅμως ἀληθῶς, ἀτρεκῶς καὶ βαθύτατα ἑδραζομένη, κι ὄχι κατὰ τὰ ὅποια ἐκφυλισμένα καπρίτσια τοῦ οἵου οἰστρηλατουμένου νονοῦ ἢ ἐγωπαθοῦς ἀνδραρίου!
      Εὐχαριστῶ, ἐπίσης, διὰ τὴν ἐπώνυμον πρὸς ἐμὲ ἔκκλησιν, ὅμως ἤδη αὐτὸ κάνω ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια. Νὰ βαρέσω τύμπανα καὶ κανόνια, δὲν διαθέτω τὴν ἰσχύν, ὅμως εἰς ὅ,τι ἀφορᾷ εἰς τὴν χάραξιν συμπαγοῦς καὶ ἀταλαντεύτου γραμμῆς, τὸ πράττω κατὰ δύναμιν· ἄλλως τε εἶναι γνωστὸν ὅτι τὰ ἄδεια βαρέλια πιότερο βροντοῦν, μάλιστα ὑπὸ δημοκρατικοὺς ὅρους. Ἤδη δὲ ἀπὸ τῆς ἐμφανίσεως σχεδὸν τοῦ ΑΡΜΑτος (Χειμερινὸν Ἡλιοστάσιον 2003) ἐξέδωσα Διακήρυξιν Πολιτικῶν Ἀρχῶν (http://www.armahellas.com/?page_id=2), νοουμένην ὡς πρώτου θεμελίου Ὑψηλῆς Πολιτικῆς μὲ τὴν ἀληθῆ της καὶ Ἱερὰν ἔννοιαν. Προηγουμένως εἶχα μεταφράσει μέρος τοῦ "Μύθου τοῦ 20οῦ Αἰῶνος" τοῦ A. Rosenberg, ἀκριβῶς μάλιστα ἀφορῶντος εἰς τὴν ἀρίαν Πατριαρχικὴν πεμπτουσίαν τοῦ Ἕλληνισμοῦ καὶ τὴν ἀνέκαθεν ἀντιπαράθεσίν του πρὸς τὴν προελληνικὴν αἱμοβόρον μητριαρχίαν καὶ μαιναδοκρατίαν, ποὺ πλέον κυριαρχοῦν - διὰ νὰ περιορισθῶ μόνον εἰς 2 ἁπτὰ κομβικὰ σημεῖα.
      Ἂν δὲν ἐπεθύμουν ν᾿ ἀποφύγω νὰ γίνω πολὺ συγκεκριμένος, θὰ μποροῦσα ἐπακριβῶς καὶ καταλεκτῶς νὰ ὑποδείξω καὶ πῶς τοῦτο δυστυχῶς ἰσχύει καὶ ἐντὸς τοῦ "χώρου" - μέρος τοῦ ὁποίου δυστυχῶς ἀποπνέει πληβειακὴν δυσῳδίαν ἀποχωρητηρίου. Εἶναι κι ἐδῶ ἀναγκαῖον τὸ ἀμείλικτον καὶ ἀδίστακτον Ξῖφος τῆς ἡλιακῆς Διακρίσεως.
      Διακρίσεως τὴν ὁποίαν μετ᾿ εὐφροσύνης διαβλέπω καὶ στὸν Θεόδοτο, τοῦ ὁποίου ἐπίσης τὴν ἐξαιρετικὴν καὶ καθαρὰν ἀπάντησιν ἀνωτέρω (24 Ὀκτ.) ἐγκαρδίως ἀπήλαυσα! 100% εὔστοχος!
      Εὐχαριστῶ καὶ πάλιν.
      ΣτΓκ

      Διαγραφή
  10. "ANTI AMAZON"

    Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2016
    "ΧΩΡΙΣ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ" - "ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ" - "Φεμινισμός η κινητήρια δύναμη για την ανατροπή και την επανάσταση"

    http://anti-amazon.blogspot.gr/2016/10/blog-post_24.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΜΟΥ ΩΣ ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΟΥ "ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΑΝΔΡΩΝ" – [ΠΑ.ΣΥ.Α.] ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΙΑ ΦΙΛΙΚΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΝ "23 Οκτωβρίου 2016 - 7:28 μ.μ." ΚΑΙ ΣΤΟΝ "16 Οκτωβρίου 2016 - 5:39 μ.μ." ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΩ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΕΣ

    ΟΤΑΝ Ο "ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΝΔΡΩΝ" ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ 2005 ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1835 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 3500 ΜΙΣΑΝΔΡΕΣ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΕΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΥΝΑΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 1981 ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΝ ΜΙΣΑΝΔΡΗ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΟΚΡΑΤΙΚΗ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗ "ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ (ΠΕΝΤΕ) ΦΥΛΩΝ" ΤΗΣ ΑΤΖΕΝΤΑΣ ΤΩΝ LGBT & LGBTQ & LGBTQQ & LGBTQI (LESBIAN - GAY - BISEXUAL - TRANSEXUAL - TRANSGENDER - QUEER - QUESTIONING - INTERSEX) ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΑΜΦΙΓΟΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΑΜΦΙΓΟΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ

    ΣΤΑ 11 ΑΥΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΩΣ ΟΤΙ ΟΙ 3500 ΑΥΤΕΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΗ "ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ" ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟΔΟΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΗΛΥΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ ΜΕΣΩ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΣ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΩΝ ΨΥΧΟΔΙΑΝΟΗΤΙΚΩΝ ΒΛΑΒΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΗΘΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΒΙΑΙΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΒΡΩΤΙΚΕΣ ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΦΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

    ΑΥΤΟ ΟΛΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΟΥ ΑΝΑΡΧΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΣΟΣΙΑΛΟ-ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΥΛΑ ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΥΣΕΙ ΔΟΛΙΩΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΤΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΕΝΤΑΠΤΥΧΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ-ΑΝΔΡΑΣ-ΠΑΤΕΡΑΣ-ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ-ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ-ΑΝΔΡΕΣ-ΠΑΤΕΡΕΣ-ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ-ΑΡΧΗΓΟΙ

    Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1981 ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΔΑΝΕΙΚΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΡΙΜΟΡΦΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΦΥΣΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΥΠΕΡΓΟΝΕΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΩΣ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ ΨΕΥΔΟ-ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ-ΜΗΤΕΡΕΣ-ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΧΩΡΙΣ ΑΝΔΡΑ-ΑΡΧΗΓΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΕΡΑ-ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΡΠΑΖΕΙ ΑΦΥΣΙΚΑ ΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ-ΑΝΔΡΕΣ-ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΜΕ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΕΣ ΤΥΡΑΝΝΙΚΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ-ΓΥΝΑΙΚΕΣ-ΜΗΤΕΡΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΛΕΟΝ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΕΤΥΧΑΝ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ-ΑΡΧΗΓΟΙ-ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΚ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΜΟΝΟ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ-ΤΡΟΦΟΙ ΕΧΟΝΤΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ

    ΟΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΗΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΕΞ ΑΡΧΗΣ Ο “ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΝΔΡΩΝ” – [ΠΑ.ΣΥ.Α.] ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΗΚΕ ΣΑΦΩΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΜΦΙΓΟΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή