ανακοίνωση

To blog θα κάνει μια παύση για τις επόμενες ημέρες. Τα λέμε ξανά αρχές Σεπτεμβρίου.

Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2017

Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΙΠΟΛΙΣΜΟΥ: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΣΕ ΙΤΑΛΙΑ, ΑΥΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ


Γράφει ο Γιώργος Δρίτσας

Μετά τις αμερικάνικες εκλογές, ο καθένας πλέον μπορεί να παρατηρήσει ότι η πολιτική και κοινωνική κατάσταση δεν έχει αλλάξει μόνο τυπικά αλλά και ουσιαστικά. Τι ήταν αυτό που όμως άλλαξε;

Αυτό που βλέπουμε να έχει αλλάξει είναι η πόλωση που υπάρχει πλέον στην αμερικανική κοινωνία, η οποία θα μπορούσε να συνοψιστεί καθαρά σε δύο αντίθετες ομάδες: αυτούς που είναι υπέρ του σημερινού status quo της σύγχρονης εποχής (δηλ. πολυφυλετισμός, υπεράσπιση των συμφερόντων των εγχρώμων και των Σημιτών, υποβάθμιση των δυτικών αξιών, υποβάθμιση της φυλετικής και πολιτικής ιεραρχίας, της “αντικατάστασης” των λευκών δια της μετακίνησης έγχρωμων πληθυσμών και άνοδος του μητριαρχικού συμπλεγματικού αυτισμού) και αυτούς που ασυνείδητα ή και συνειδητά προσπαθούν να το διαλύσουν (δηλ. τους συνειδητούς ιδεολογικούς εχθρούς του συστήματος και τις όλο και πιο μεγάλες αλλά παθητικές μάζες των λευκών που επιδιώκουν και θέλουν ασυνείδητα μια άλλη διέξοδο προς μια πιο εθνοφυλετική πολιτική κατεύθυνση ενός έθνους-κράτους).

Οι δύο αυτές πλευρές δεν είναι απλά μόνο πολιτικά αντίθετες αλλά και απόλυτα αντιθετικές σε όλους τους τομείς, καθώς οι υπέρμαχοι τους συστήματος (μαρξιστικής και φιλελεύθερης απόχρωσης) θέλουν και επιδιώκουν, πάσχοντας από διάφορα συμπλέγματα νευρικότητας και σπασμωδικής ψύχωσης, την πλήρη διάλυση του δυτικού πολιτισμού και πιο σημαντικό της λευκής φυλής, υποστηρίζοντας και παίρνοντας το μέρος  των έγχρωμων μειονοτήτων και προσπαθώντας να καλλιεργήσουν ένα κλίμα νιρβανιστικής φιλειρηνικής ακινησίας και πλήρης διάλυσης ακόμη και του αναπαραγωγικού πλαισίου των δύο φύλων.

Από την άλλη, όσοι υπερασπίζονται τις δυτικές αξίες επί της ουσίας απορρίπτουν τα δύο αυτά ρεύματα σκέψης (δηλ. του μαρξισμού και φιλελευθερισμού), τα οποία είναι υπολείμματα του 19 αιώνα, καταφεύγοντας σε μια νέα ταυτότητα που βρίσκεται κοντά στην φυλετική τους ύπαρξη ως λευκών. Αυτό δεν πρέπει να μας εκπλήσσει καθώς πέρα από τους συνειδητούς μαχητές της Ευρώπης (όπου κι αν βρίσκονται γεωγραφικά), και  μέσω των ανταγωνισμών των πληθυσμών  αυξάνεται και η διαφοροποίησή τους και η αντίληψη εκ μέρους αυτής της διαφοροποίησης. Επίσης, όπως κάθε “εισβολή ξένου” έτσι και αυτή ξυπνάει το ένστικτο του ζώου όταν ένα άλλο ζώο διεισδύει στην φωλιά του, όπως μας πληροφορεί ο Παναγιώτης Κονδύλης στo έργο του Πλανητική πολιτική μετά τον ψυχρό πόλεμο.

Θα μπορούσε να ρωτήσει κάποιος βέβαια αν όντως αυτή η κατάσταση υφίσταται στην πλήρη μορφή της και αν ναι αν βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο εξέλιξης στον υπόλοιπο δυτικό κόσμο. Η απάντηση θα ήταν αρνητική. Για αυτόν τον λόγο  θέλησα με βάση τις παγκόσμιες εξελίξεις που ταλανίζουν τον δυτικό κόσμο να βγάλω γενικότερα συμπεράσματα προτού καταφύγω στα ειδικότερα. Πρέπει λοιπόν να αναλύσουμε τα πιο συγκεκριμένα και τοπικά και αυτά δεν είναι άλλα από τις επαναληπτικές προεδρικές εκλογές στην Αυστρία και το δημοψήφισμα στην Ιταλία.

Είναι γεγονός ότι είναι δύο διαφορετικές περιπτώσεις αλλά με ένα κοινό παρανομαστή: την σταδιακή κατάρρευση του δόγματος της Πολιτικής Ορθότητας που είναι και ο θεμέλιος λίθος επάνω στον οποίο δομείται η Ευρωπαϊκή Ένωση στην παρούσα της μορφή.

 Ο Norbert Hofer
Στην Αυστρία, μέσα σε κλίμα απόλυτης έντασης, o Norbert Hofer αγωνίστηκε για την προεδρία της χώρας του εναντίον του φιλελεύθερου, με αριστερίστικες τάσεις, υποψηφίου των πρασίνων Alexander Van der Bellen. Οι πρώτες εκλογές του Απριλίου κρίθηκαν άκυρες μετά από μάλλον σίγουρη καλπονοθεία, για αυτό το αίτημα του Hofer για επανάληψη των εκλογών επικυρώθηκε από τις δικαστικές αρχές της χώρας. Όμως, παρόλο που η ψαλίδα, όπως φαινόταν,  έκλινε και η διαφορά των υποψηφίων μειωνόταν υπέρ του Hofer, ο τελευταίος δεν κατάφερε να εκλεγεί και υπέστη σημαντική ήττα σε σύγκρουση με τα αποτελέσματα των προηγούμενων εκλογών.

Που οφείλεται όμως αυτό; Πέρα από το γενικότερο κλίμα που ήταν κατά του, ήταν ο ίδιος o Hofer που στραβοπάτησε. Καθώς αντί να υποστηρίξει πιο σταθερές θέσεις όσον αφορά την Ε.Ε. και να στηρίξει μια περισσότερο αποκεντρωμένη από τα φιλελεύθερα κατάλοιπα του παρελθόντος πολιτική, αυτός έμεινε στάσιμος. Έτσι κατάφερε να δείξει μια πιο αδύναμη προσωπικότητα μπροστά στην μάζα του πληθυσμού για την οποία ο Γκουστάβος Λεμπόν είχε παρατηρήσει  σωστά  ότι έχει θηλυκή ψυχοσύνθεση (ειδικά στην σύγχρονη εποχή που  λόγω τεράστιας συμμετοχής και των δύο φύλων έχει κάποιος να αντιμετωπίσει πέρα από τα άλλα υστερικές και αποπροσανατολισμένες γυναίκες που στηρίζουν κάθε τι που το σύστημα προωθεί ως ‘προοδευτικό’). Βέβαια τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν σε πλήρη καταστροφή και είναι γεγονός ότι το Κόμμα της Ελευθερίας μπορεί να διεκδικήσει την πρώτη θέση στην βουλευτικές εκλογές. Είναι γεγονός ότι δεν μιλάμε για μια νίκη των ‘προοδευτικών δυνάμεων’ αλλά για μια ήττα τους καθώς ο Hofer και το κόμμα του εν τέλει ήρθαν για να μείνουν.

Ο Matteo Renzi σε ιδιαίτερη στιγμή αυτογνωσίας...
Επιπρόσθετα, το δημοψήφισμα που έγινε στην Ιταλία, παράλληλα με τις αυστριακές εκλογές και παρά την αλαζονική και υποκριτική στάση του Renzi κατέληξε σε πανωλεθρία για αυτόν. Αυτό το δημοψήφισμα που έγινε ουσιαστικά για να εγκρίνει κάποιες σημαντικές μεταρρυθμίσεις για τις δικαιοδοσίες του Ιταλικού Κοινοβουλίου δια μέσω της ψήφου των πολιτών με ένα 'Ναι' ή ένα 'Όχι' προσωποποιήθηκε από τον Renzi, ο οποίος στηρίζοντας την πρώτη επιλογή το μεταμόρφωσε σε μια ψηφοφορία  έγκρισης ή μη έγκρισης των γενικότερων πολιτικών του (ένα ενδιαφέρον debate για το θέμα μπορείτε να δείτε εδώ). Έτσι οι συσπειρωμένες δυνάμεις δεξιών και εθνικιστικών κομμάτων κατάφεραν χάρις και στην συνοδευόμενη απόγνωση του κόσμου να επιτύχουν τεράστια νίκη κατά ενός φερέφωνου της Ε.Ε., των οικονομιστών και των διεθνιστών και του σοσιαλογενούς, με φιλελεύθερες πάντα προεκτάσεις, Δημοκρατικού Κόμματος. 

Αντίθετα, το αντίστοιχο δημοψήφισμα που  είχε γίνει στην Ελλάδα λόγω της γενικότερης πολιτικής ανωριμότητας και καθυστεροποίησης των ‘πολιτικών αντρών’ και του πληθυσμού, κατέληξε στο ανήκουστο δήθεν προασπιστές των δεξιών αξιών’ (όμως παρ’όλα αυτά… φιλελεύθεροι) να στηρίξουν το αντίστοιχο 'Ναι' και οι αριστερο-φιλελεύθεροι της κυβέρνησης (αριστερά και καπιταλισμός πἀνε πάντα μαζί...) να καρπωθούν την ‘λαϊκή αντίδραση’ στηρίζοντας κομπλεξικά και χωρίς συνείδηση της σημασίας του, το 'Όχι', ακολουθώντας την ίδια πολιτική όμως παρ’ όλα αυτά. Μόνη εμφανή εξαίρεση υπήρξε ο Λαϊκός Σύνδεσμος της Χρυσής Αυγής που αποτελεί μάλλον το μόνο εκφραστή δεξιών και εθνικιστικών θέσεων στο παρόν πολιτικό τοπίο. 

Που καταλήγουν αυτές οι δύο εξελίξεις; Στην εμφανή και σταδιακή αποδυνάμωση της Ε.Ε. η οποία όλο και περισσότερο περιορίζεται και χάνει την δύναμή της και την επιβολή του αυτοκτονικού δόγματός της. Εμφανή είναι τα σημάδια της δυσαρέσκειας ενάντια σε αυτή την τερατώδη οικονομική ένωση που έχει οδηγήσει την Ευρώπη στην υποβάθμιση και την μιζέρια, μετατρέποντάς την σε πεδίο μάχης ξένων συμφερόντων, την οποία θα καρπωθούν δυναμικές λευκές μειονότητες στο άμεσο μέλλον. Τώρα πλέον μπορούμε να αρχίσουμε  να μιλάμε για σταδιακά ρήγματα, που θα γίνουν αβυσσώδεις χαραμάδες, με την τελική πολιτική εκμηδένιση της μοναδικής κυβέρνησης που έχει ακόμη δύναμη και στηρίζει τα κοινοβουλευτικά πτώματα της υπόλοιπης ‘ενωτικής’ Ευρώπης, την κυβέρνηση της Μέρκελ που ομοιάζει πλέον με μισοβουλιαγμένο καράβι.  

Μια νέα εποχή ανατέλλει λοιπόν!

Παραθέτοντας τους στίχους του William Shakespeare στο ΜΑΚΒΕΘ: 
«Θα οργιάζει η βροντή 

η αστραπή θ’ αστράψει, θα χιμήξει να την κάψει

θα τρομάξει η βροντή  θα κλάψει

θα κλαίει η βροχή θα βραχεί η αστραπή  και πια δεν θα ανάβει.  

Και θα βουλιάξει η βροντή, θα βουλιάξει η αστραπή

-        Και όλο το καράβι !»

20 σχόλια:

  1. Γράφει ο Βαρώνος Μυνχάουζεν:

    Εύγε στον κ. Δρίτσα για το ενημερωτικό και αισιόδοξο άρθρο του!

    Μόνο πράγμα που έχω μία ελαφριά διαφωνία είναι ότι ο Ρέντσι ενσυνείδητα έχασε στη διαδικασία του δημοψηφίσματος αφού έκανε ό,τι μπορούσε για να χάσει. Εκτός αν βέβαια προσπαθούσε να το πάρει πραγματικά το οποίο θ' αποδείκνυε ότι το σύγχρονο κατεστημένο δεν έχει ιδέα του τι γίνεται.

    Ήταν πράγματι ατυχές το γεγονός ότι ο Χόφερ έχασε, αλλά έχασε κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα, στα οποία διαμένουν οι περισσότεροι εν Ευρώπει αλλόφυλοι κι υπάρχουν ασύμφορα μεγάλοι αριθμοί αριστερών-προοδευτικών. Όσον αφορά, εξ ενός θείου μου με σχέσεις στην Αυστρία, την επαρχία την πήρε σύσσωμη!

    Δυστυχές γεγονός παραμένει η χαρακτηριστική τύφλωση του Έλληνα, για τα εξωτερικά αλλά και παντός είδους πολιτικό θέμα, όπου τον έχει οδηγήσει στο να πιστεύει ότι η αριστερά βρίσκεται σε πορεία ανόδου κι όχι καθόδου! Αυτό αποτελεί σχεδόν σχιζοφρένεια, αν όχι ένδειξη μίας μαζικής νόσου της σφαίρας της λαϊκής μας ψυχολογίας. Έστω οι προοδευτικοί του εξωτερικού κατανοούν ότι η κατεχόμενή τους θέση στο παρών πολιτικό παιχνίδι βρίσκεται εις μέγα κίνδυνο, εδώ είτε βρέχει είτε πτήνουν ουδείς δε νοιώθει τη διαφορά! Είναι πράγματι τρομερό όλο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Δρίτσας4 Ιανουαρίου 2017 - 3:45 μ.μ.

      Καλησπέρα σας και ευχαριστώ για τα θετικά σχόλιά σας !
      Και εγώ πιστεύω ότι ο Ρεντσι ήταν όντως ηττοπαθής και μάλλον ενδόμυχα δεν ήθελε να συνεχίσει την πολιτική του πορεία ασχέτως αν δήλωνε ότι ήθελε.
      Αυτό καταδεικνύει ότι όντως το σύστημα βρίσκεται σε διάλυση όπως κατέδειξε και το παράδειγμα της Αυστρίας. Αν και νομίζω ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση είχε φταίξιμο για κάποια πράγματα ο Χόφερ γιατι δεν έμεινε πίσω με μικρό ποσοστό(πάντα σε σύγκριση με τα προηγούμενα εκλογικά αποτελέσματα).
      Δεν ήξερα βέβαια ότι είχε επιτυχία στην επαρχία. Αυτό είναι ενθαρρυντικό γιατί όταν είχα ταξιδέψει στην Αυστρία πράγματι βρήκα την επάρχία σε καλύτερη κατάσταση τόσο φυλετικά όσο και αισθητικά από ότι π.χ. το μεγάλο αστικό κέντρο της Βιέννης.
      Όσον αφορά τώρα την τελευταία παρατήρησή σας, πιστεύω ότι όλοι θα μείνουν με το στόμα ανοιχτό τα επόμενα χρόνια ! Το τρένο αυτό δεν σταματάει πια !

      Διαγραφή
  2. Δεδομένης συγκριτικά της εξαιρετικής αρθρογραφίας, θεματολογίας και του ύφους του ιστολογίου του Θεοδοτου, η Χρυσή αυγή αποτελεί ένα νεογνωστικό (μόνο απο το όνομα) "εθνομπολσεβίκικο" αριστεροσοσιαλογενές κομματικό κοινοβουλευτικό κυματοθραύστη χωρίς δομημένη ιδεολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Δρίτσας4 Ιανουαρίου 2017 - 4:30 μ.μ.

      Δεν ειπώθηκαν από όσο ξέρω ποτέ τέτοιες κατηγορίες εκ μέρους του Θεόδοτου όσα χρόνια το διαβάζω και από ότι έχω παρατηρήσει- και αυτό το αναφέρω χωρίς να μιλάω εκ μέρους κανενός. Καλό θα ήταν να κοιτάξετε με ψυχραιμία το άρθρο και γενικότερα την όλη κατάσταση και να μην μπλέκετε το οποιοδήποτε αίσθημα αντιπάθειας που μπορεί να έχετε με την πραγματικότητα και να μην δημιουργείτε άσκοπες εντάσεις με σκοπό την δημιουργία ψύχρανσης ανάμεσα σε άτομα και σε κινήσεις.

      Στην διάθεσή σας !

      Διαγραφή
    2. ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΡΙΑ7 Ιανουαρίου 2017 - 5:55 μ.μ.

      ΚΥΡΙΕ ΔΡΙΤΣΑ ΠΛΕΓΜΑΤΙΚΟΙ, ΥΣΤΕΡΙΚΟΙ(ΕΚ ΨΕΥΔΟ-ΥΣΤΕΡΟΥ ),ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΟΙ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΚΥ(ΟΙ)ΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ.ΜΗ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΤΑ ΤΟΙΣ ΠΑΣΙΝ ΕΓΝΩΣΜΕΣΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ,ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ.ΜΗ ΞΕΧΑΣΩ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΣΤΗΘΩ, ΕΙΜΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΡΙΑ.

      Διαγραφή
    3. Γιώργος Δρίτσας8 Ιανουαρίου 2017 - 4:28 μ.μ.

      Δεν θεωρώ ότι πρέπει να κάνουμε γενικεύσεις όσον αφορά το θέμα το ποιος είναι διαπλεκόμενος και ποιος όχι. Και αυτό διότι όλοι διαπλεκόμαστε σε πλαίσια που έχει δημιουργήσει κι οριοθετήσει το σύγχρονο φιλελευθερομαρξιστικό δημοκρατικό σύστημα (αφού αυτή την στιγμή πραγματοποιούμε διαδικτυακή συζήτηση στο πιο δημοκρατικό μέσο που υπάρχει που δεν είναι άλλο από το διαδίκτυο).
      Οπότε πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στους χαρακτηρισμούς μας - αν αναφέρεστε βέβαια στην συζήτηση που είχα με τον ανώνυμο.
      Γιατί αν θέλετε να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα πιστεύω ότι ο κοινοβουλευτισμός είναι νεκρός(γιατί πέρα από ξεπερσμένη ιδέα του 19 αιώνα πλέον κι οι μάζες παθητικοποιήθηκαν και δεν μπορούν να κινητοποιηθούν όπως άλλοτε) αλλά μπορεί να αξιοποιήθεί ίσως από κάποιους που βρίσκονται πέρα των πλαισίων των λιμπεραλιστικών και αριστερίστικων δοξασιών και δοκιμάζουν με τα σύγχρονα δεδομένα και με αυτά τα μέσα να επαναφέρουν ιδέες και αντιλήψεις που θεωρούνται με τα σύγχρονα δεδομένα ως 'κακές'σε αυτό το πιο κομματικό πεδίο δράσης και να προκαλέσουν ασυνείδητα ή συνειδητά τα αρχικά και άκρως χρήσιμα ρηγματα στο κατεστημένο.
      Αυτούς δεν μπορούμε να τους κατακρίνουμε καθαρολογικά ούτε θα έπρεπε καθώς αξιολογούν άλλα πλαίσια αναφοράς.

      Διαγραφή
    4. ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΡΙΑ12 Ιανουαρίου 2017 - 2:09 μ.μ.

      ....ΚΑΙ ΣΑΣ ΡΩΤΩ κ.ΔΡΙΤΣΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΔΙΚΕΙ ΚΑΤΑΦΟΡΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΣΑΝ ΚΟΙΝΟΣ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ..ΠΟΙΟ ΑΙΜΑ ΠΟΙΑ ΤΙΜΗ ΠΟΙΑ ΟΜΟΨΥΧΙΑ ΤΟΥ ΟΜΑΙΜΟΥ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ??????ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ?? ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΟΙΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ,ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΧΑΤΕ?

      Διαγραφή
  3. Είναι γεγονός πως υπάρχει άνοδος των δεξιων και εθνικιστικων δυνάμεων ομως δεν μπορουμε να καταταξουμε ακόμα συγκριτικά όλες αυτές τις δυνάμεις και κινηματα σε μια απόλυτα συνεκτικη πολιτικη εθνικισμου ανάλογης της προσωπικής άποψης περι εθνικισμου δεδομένης και της ποιότητας των άρθρων και αναλυσεων του ιστολογιου που φαίνεται να αγνοούν ως μεσο πληροφορησης επιδεικτικα για παράδειγμα ο εγχώριος οργανωμένος και κοινοβουλευτικος "εθνικιστικος" χώρος ή η εκκλησία δείχνοντας πως κόμματα, ιδίως εγχώρια, ή πολιτικές δυνάμεις μπορεί να αποδειχθούν κατωτερα των περιστασεων, αλλά ενδεχομένως και διαφέρουν μεταξύ τους διεθνώς και δεν θέλουν να λύσουν βαθιά προβλήματα ή αγνοούν εσκεμμενα σοβαρά θεματα. Ο αρθρογράφος συγκεκριμενοποιησε καλώς μια σοβαροτατη ουσιώδη παράμετρο εν μέσω καταδειξης των προώθησεων μειονοτητων απο την αριστερά βαζοντας μια σχεδον ψυχολογικο-ιερατικη φράση: Τον μητριαρχικο αυτισμό (που επικρατεί στις πολυπολιτισμικες κοινωνιες). Είναι κάτι που δεν έχει καταστεί με σαφήνεια ούτε έχει γνωσιολογικα διαδοθει πως αποτελεί αρνητικό στοιχείο μονο της αριστερής μαζικής ψυχολογίας, αλλά συναντάται και σε διάφορα "εθνοσοσιαλιστικα" κομματα και μεμονωμενα πρόσωπα που δεν μπορούν να διαχωρισουν ουσιαστικά την αριστερά από την δεξια. Για την μητριαρχια και το περιεχόμενο της στην πολιτική, στη θρησκεία και στους νόμους νομιζω πως δεν αποτελεί ακόμα κάποιο πεδίο κριτικής απο την οργανωμένη κοινοβουλευτικη εναλλακτική δεξιά ή τον εθνικισμο. Στο σύνολο τους οι ψηφοφοροι και κάποιες φερομενες ως εθνικιστικες δυναμεις κατά ταμπέλα θα ηταν αφέλεια αν πιστευαμε πως είναι ιδεολογικα και πολιτικά κατά του μητριαρχικου αυτισμου εαν γνωριζουμε ολα τα επίπεδα ψυχολογίας νομοθεσιων και ύφους στον δυτικό κόσμο που τον κυβερνά φανερά και κρυφά ο μαρξισμος και η μητριαρχια ή ο φεμινισμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Δρίτσας4 Ιανουαρίου 2017 - 4:14 μ.μ.

      Έχετε απόλυτο δίκιο που το επισημάνατε γιατί όντως φαίνεται ότι γίνεται μια άμβλυνση των ιδεολογικών πλαισίων εκ μέρους μου.
      Η αναφορά δεν έγινε με σκοπό να περιλάβει όλους και όλα αλλά να καταδείξει τις τάσεις που υπάρχουν και όχι να ιεροποιήσει κόμματα και κινήσεις καθώς και την κατάσταση πόλωσης που αρχίζει να επικρατεί. Και είναι γεγονός ότι αυτό συμβαίνει όπως καταδεικνύουν οι αλλαγές των καταστατικών πλαισίων στο σύγχρονο πολιτικό οικοδόμημα.
      Τωρα όσον αφορά την Μητριαρχία πιστεύω ότι είναι ένα από τα σημαντικότερα σημάδια παρακμής που βλέπουμε να εμφανίζονται στο Δυτικό Πολιτισμό(όπως και σε κάθε πολιτισμό στα τελευταία στάδιά του). Είναι ένα τεράστιο σύμπτωμα βιολογικής και πνευματικής εξασθένισης του αρσενικού στοιείου και επικράτησης μιας ουτιδανής δυναμικής σε όλα τα πλάισια της κοινωνίας. Για αυτό έχει αναδεικτεί τόσο το ζήτημα της προστασίας από το κράτος και έχουν ψηφιστεί εκατό πεντήντα κυρώσεις για όλους και για όλα. Άρα δεν έχει να κάνει μόνο με την ισχυροποήηση του θηλυκού στοιχείου σε μεταφυσικό και πολιτιστικό επιπεδο αλλά και στην σύγχυση της μεταφυσικής και αναπαραγωγικής σημασίας των φύλων ως τέτοια. Είναι μια αρρώστια πράγματι από την οποία πάσχουν ακόμη και δικοί μας συναγωνιστές.

      Διαγραφή
  4. "ΑΝΑΚΟΙΝΩΤΗΣ"

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ Νο [ 00087 ] [ 2015.07.05 24:00 ]

    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ 05-07-2015: ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΜΕΙΟΨΗΦΙΚΩΝ ΣΥΝΙΣΤΩΣΩΝ ΤΟΥ "ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ" - ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΟΝ ΑΥΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ "ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ" - ΑΝ.ΕΛ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΚΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΠΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΟΣ "ΝΑΙ" Ή ΕΝΟΣ "ΟΧΙ" - ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΩΣ ΕΝΑ "ΠΑΓΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΠΟΛΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ" ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ ΠΡΑΞΕΩΝ ΜΙΑΣ "ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ" Ή ΜΙΑΣ "ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ" - ΗΤΟΙ: "Η ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ - ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΑ ΒΟΤΣΑΛΑ"

    http://anakoinwths.pa-sy-a.gr/2015/07/05/24-00/pa-sy-a_anakoinwths_2015-07-05_24-00.htm#plohgos_03

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΑΝΤΙ ΑΜΑΖΟΝ" ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΙΤΟΜΕΑ "ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ" ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
    Ο ΛΟΓΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΠΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΟΔΕΥΕΙ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΜHΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΟ ΠΗΓΑΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΘΕΑΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ
    ΕΠΙΣΗΣ ΣΟΒΑΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ Η ΕΛΕΝΗ ΖΑΡΟΥΛΙΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΤΗΚΕ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΔΡΥΤΗ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΜΠΕΝ ΓΚΟΥΡΙΟΝ ΟΤΑΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ "ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΡΑΤΕΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ"
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ
    ΕΔΩ:
    http://enhmerwths.pa-sy-a.gr/2013/03/13/00-00/pa-sy-a_enhmerwths_2013-03-13_00-00.htm#plohgos_03

    http://enhmerwths.pa-sy-a.gr/2013/03/15/00-00/pa-sy-a_enhmerwths_2013-03-15_00-00.htm#plohgos_03

    http://enhmerwths.pa-sy-a.gr/2013/03/14/00-00/pa-sy-a_enhmerwths_2013-03-14_00-00.htm#plohgos_03

    http://enhmerwths.pa-sy-a.gr/2013/03/18/00-00/pa-sy-a_enhmerwths_2013-03-18_00-00.htm#plohgos_03

    http://enhmerwths.pa-sy-a.gr/2016/02/04/00-00/pa-sy-a_enhmerwths_2016-02-04_00-00.htm#plohgos_03

    http://anti-amazon.blogspot.gr/2016/02/blog-post_4.html

    http://anti-amazon.blogspot.gr/2014/10/blog-post_25.html

    http://anti-amazon.blogspot.gr/2013/03/o.html

    http://anti-amazon.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7.html

    Υ.Γ. - ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΘΕΩΡΗΣΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ

    » ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ Χ.Α. ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΕΠΙΣΗΜΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΠΠΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΘΕΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΣΧΗΜΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΣ

    » ΥΠ' ΟΨΙΝ ΟΛΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΟΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΥΡΙΑ ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΙΣΣΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΙΕΙ ΤΟ ΓΑΛΑ ΤΟΥ ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΜΕΡΙΚΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑΜΕ ΠΕΡΙ ΚΑΛΠΑΖΟΥΣΑΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ

    » ΤΟ ΚΩΜΙΚΟΤΡΑΓΙΚΟ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΤΙ Η ΕΥΠ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΙΧΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΣΟ ΒΡΩΜΙΚΑ ΜΟΥ ΦΕΡΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΕΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΝ ΜΕΣΑ (ΑΔΙΚΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤ΄ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) ΣΑΦΩΣ ΕΛΑΒΑΝ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΕΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΠΡΟΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ

    ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
    www.pa-sy-a.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Δρίτσας6 Ιανουαρίου 2017 - 12:01 μ.μ.

      Γειά σας !
      Το ζήτημα της μητριαρχίας είναι ένα πολύ βαρύ πλήγμα που φέρουν οι σύγχρονες δυτικές κοινωνίες και έχει να κάνει τόσο με την σύγχρονη πολιτισμική παρακμή όσο και με τον φυλετικό εκφυλισμό- στις Νότιες ευρωπαικές χώρες υπήρχαν ενδογενή σημάδια, για ιστορικούς λόγους, ενώ στις πιο βόρειες παρουσιάστηκαν με την όλο και διογκούμενη ανάμειξη με εγχρώμους που ως γνωστόν ρέπουν προς την μητριαρχία ή στην θηλυπρεπή πολιτισμική έκφραση.
      Είναι γεγονός ότι αυτό είναι ένα φαινόμενο που επηρεάζει όλους και όλα ακόμη και εμάς ως Άνδρες που συζητάμε αυτό το ζήτημα έχοντας χάσει την δύναμή μας, άρα αποτελούμε φαινόμενα εκφυλισμού και οι ίδιοι.
      Έτσι αν και διάβασα με ενδιαφέρον τα όσα παραθέσατε δεν μπορώ να δω κάτι το τόσο αποκαλυπτικό ούτε κάτι το μεμπτό που να βαρύνει αποκλειστικά το κόμμα της Χρυσής Αυγής.
      Εξάλλου όπως έγραψα και πάνω δεν έχω σκοπό να ιεροποιήσω κανέναν και ποσό δεν μάλλον τον εαυτόν μου ή κάποιον άλλο. Έτσι παρατηρούμε το σύγχρονο αυτό φαινόμενο να καλπάζει γιατί δυστυχώς το βιώνουμε. Δεν έχει να κάνει μόνο με την ενδυνάμωση μόνο του ενός φύλου αλλά την αποδυναμωση του άλλου που δεν οφείλεται μόνο στη δύναμη του Οιδιπόδειου συμπλεγματος και άλλων συναφών ψυχονευρωτικών κόμπλεξ που κυριαρχούν, αλλά και στο πνεύμα παρακμής που ευώδιάζει η δημοκρατική κοινωνία ως τέτοια.

      Διαγραφή
    2. ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ Χ.Α. ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ ΔΙΟΤΙ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΣΤΟ COPY-PASTE ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΑΤΕ

      » ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΠΙ ΜΗΝΕΣ ΕΓΡΑΦΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ
      ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΑΡ' ΟΛΙΓΟΝ «ΑΓΡΙΟ» ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Ο ΧΡΗΣΑΥΓΗΤΗΣ ΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Η ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΑΜΑΖΟΝΕΣ ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΕΜΦΑΝΩΣ Ή ΑΦΑΝΩΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΣ ΗΘΙΚΟΣ ΑΞΙΑΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΟΥΡΑΝΟΥ ΔΙΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΑΘΗΝΑΣ ΗΤΑΝ ΔΙΑΜΕΤΡΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΨΗΦΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ

      ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
      www.pa-sy-a.gr

      Διαγραφή
  6. καλα οι κομουνιστες δεν ειναι ανθρωποι ειναι σχιζοφρενικα φανατικα θρησκοληπτα μισανθρωπα δολοφονικα κτηνη 10000000000000000 φορες χειροτερα απο τους ισλαμιστες.
    ο αριστερισμος -αναρχοκομουνισμος ειναι καρκινος της ψυχης και του μυαλου.
    αυτος ειναι υπευθυνος για ολα τα κακα στην ελλαδα απο το 74 που εχουν την απολυτη εξουσια οι αριστεροι μεχρι σημερα.

    η αριστερα πρεπει να καταστραφει!
    aristera delenda est!

    να τι ελεγε ο γερος της δημοκρατιας παπανδρεου για τους προδοτες κομουνιστες.
    καλα οι πανιβλακες δεξιοι ακομα να παρουν χαμπαρι τι εστι μπολσεβικισμος.....

    Η τελευταία δραματική προκήρυξη της κυβερνήσεως προς τον ΕΑΜ-ΕΛΑΣ στις 23 Δεκεμβρίου 1944, που υπογράφει ο Γεώργιος Παπανδρέου:

    Αξιωματικοί και αντάρτες του ΕΛΑΣ. Από 20ημέρου εστρέψατε τα όπλα εναντίον της πατρίδος. Τα όπλα αυτά τα είχατε πάρει με την βοήθειαν της μεγάλης μας συμμάχου Αγγλίας για να τα στρέψετε εναντίον των Γερμανών. Δυστυχώς οι Γερμανοί έφυγαν ανενόχλητοι και τα όπλα τα εστρέψατε εναντίον των συμμάχων μας οι οποίοι επί 4 χρόνια μας εβοήθησαν για να ζήσουμε και οι οποίοι μας προστατεύον αφ'ότου εγίναμε Κράτος. Οι πολιτικοί σας αρχηγοί δεν ετήρησαν τον λόγον τους, διότι θέλουν να επιβάλουν την Δικτατορίαν εις τον τόπον μας. Μερικοί εξ'αυτών, όπως ο Τζήμας, είναι όργανα της Βουλγαρικής προπαγάνδας. Διέταξε εις την Δυτικήν Μακεδονίαν, στα Σχολεία να διδάσκουν την Βουλγαρικής γλώσσαν. Οι στρατιωτικοί σας αρχηγοί είναι μερικοί φιλόδοξοι αποτυχόντες, οι οποίοι θέλουν και αυτοί να διοικήσουν την δύσμοιρον Ελλάδα.
    Αξιωματικοί και αντάρτες του ΕΛΑΣ. Χθες το ραδιόφωνον εξήγγειλεν ότι οι Αλβανοί βαδίζουν εναντίον της Ηπείρου, Βούλγαροι εισήλθον εις την Ελληνικήν Δυτικήν Μακεδονίαν και σφάζουν. Οποία προσβολή!! Οι νικηταί μετεβλήθησαν εις ηττημένους. Γιατί; Εις τας τάξεις σας υπηρετούν Γερμανοί, Βούλγαροι και Ιταλοί, υπό το πρόσχημα δήθεν, ότι είναι κομμουνισταί και υπακούετε εις αυτούς. Έλληνες, γιατί δεν σας καλούν οι Βούλγαροι κομμουνισταί να πάτε στην Βουλγαρία να επιβάλετε εκεί το κομμουνιστικόν καθεστώς πρώτα; Να ρίξετε την Κυβέρνησίν των, που ήτο σύμμαχος με τους Γερμανούς, να διαλύσετε τον στρατόν της και να τον κάμετε με καθοδηγητάς και καπεταναίους; Όχι δεν σας καλούν, μπήκανε μέσα εις τας τάξεις σας εκμεταλλευόμενοι την φιλοδοξίαν, την βλακείαν και ασυνειδησίαν των μωροδόξων αρχηγών σας, για να διαλύσουν την πατρίδα μας, να μας πάρουν την Μακεδονίαν και την Θράκην. Το Υπουργικόν Συμβούλιον σας καλεί δια τελευταίαν φοράν να στρέψετε τα όπλα εναντίον των Γερμανών, των Βουλγάρων και των Ιταλών, που έχετε εις τας τάξεις σας και ύστερα να καταθέσετε τα όπλα και να καταταγήτε εις τον Εθνικόν Στρατόν και να πάμε όλοι μαζί εναντίον των Γερμανοβουλγάρων. Όποιος παρουσιασθή και καταθέση τα όπλα εντός 48ώρου, αμνηστεύεται. Θα δικασθούν μόνον οι αρχηγοί και οι δολοφόνοι. Όσοι συνεχίσουν τον εμφύλιον πόλεμον θα διασθώσιν ως στασιασταί εν ώρα πολέμου και προδόται της πατρίδος. Η περιουσία των θα δημεύεται υπέρ του Έθνους. Απευθύνομαι τελευταίως προς τον λαόν της υπαίθρου. Γνωρίζω ότι σας επεβλήθη τυραννία, έχετε υπομονήν. Με την Απελευθέρωσιν Αθηνών και Πειραιώς έχομεν οργανώσει ήδη 5 Ταξιαρχίας αρτίως εξοπλισμένας και εντός ολίγου θα επιβληθή το Κράτος του Νόμου. Εις ολόκληρον την χώραν θα σας αποδοθούν αι ελευθερίαι για να εκλέξετε το πολίτευμά σας και την Κυβέρνησίν σας. Το έθνος μας θα καταλάβη πάλιν την πρέπουσαν θέσιν μεταξύ των συμμάχων Εθνών, την θέσιν που δικαιούται το τόσον αίμα. Το Κράτος του Νόμου θα επιβληθή, η Ελλάς θα γίνη μεγάλη, είτε το θέλουν, είτε όχι, οι ολίγοι στασιασταί και οι εχθροί της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Δρίτσας6 Ιανουαρίου 2017 - 11:38 π.μ.

      Γειά σας!
      Δεν θεωρώ ότι ο κομμουνιστές και οι αριστεροί είναι χειρότεροι από τους ισλαμιστές ή τανάπαλιν. Κάθε ένας από αυτούς επιτελεί ένα ρόλο.
      Οι μεν πρώτοι στηρίζουν την εισβολή και την ισχυροποίηση των εγχρώμων - αλλόφυλων πάσης υφής (εβραίων, μαύρων, αράβων κλπ) γιατί πιστεύουν ότι έτσι θα βρουν την σωτηρία από την μίζερη και χθαμαλή στασιμότητά τους και θα καταφέρουν έτσι να επιτύχουν τον 'Παράδεισο επί της γης' - πάντα σε άγαστη συνεργασία και σχέση αλληλοσυνάρτησης με το φιλελεύθερο σύστημα του οποίου αποτελούν μέρος.
      Ενώ οι δε δεύτεροι είναι απλά ένα εμφανές φαινόμενο του ξεσηκωμού των εγχρώμων κατά του Λευκού ανθρώπου (όπως έγινε και στο τέλος του Ελληνορωμαικού Πολιτισμού με τους εβραίους και του υπολοίπους πρωην υποτακτικούς έγχρωμους).
      Είναι η έγχρωμη επανάσταση που στηρίζεται στην 'λευκή επανάσταση'. Δηλαδή την επανάσταση των καθυστερημένων αυτομισούμενων λευκών που στηρίζουν κάθε τι που είναι ξένο στην Λευκή Φυλή.
      Τώρα όσον αφορά την τελευταία επισήμανσή σας θέλω να σχολιάσω ότι οι φιλελεύθεροι της Νεας Δημοκρατίας και οι διάφοροι άλλοι κοινής κοπής(όπως και η επταετία σε μεγάλο βαθμό) άνοιξαν τον δρόμο στους αριστερούς και μέχρι τώρα συνεργάζονται άψογα με αυτούς. Ο γερο-Παπανδρέου εξάλλου ήταν το ίδιο εγκληματίας όσο και ο Ζαχαριάδης όταν καταδίκασε τους ήρωες των Ταγμάτων Ασφαλείας και τόσους άλλους με την κατηγορία του προδότη- με τις συνακόλουθες συνέπειες.
      Δυστυχώς οι πραγματικοί προδότες τόσο οι φιλελευθεροι όσο και οι αριστεροί είναι αυτοί που πρώτα συνεργαζόμενοι και αργότερα ανταγωνιζόμενοι μεταξύ τους, αφότου επιτέθηκαν αιμοβόρικα κατά της Επανάστασης για την ανασύσταση μιας Νέας Δυναμικής Ευρώπης που είχε ξεσπάσει τότε στο Δυτικό Κόσμο, διέλυσαν την δυναμική του Δυτικού πολιτισμού κι δημιούργησαν τις σύγχρονες συνθήκες πνίγοντας την Λευκή Φυλή στο αίμα.

      Διαγραφή
    2. συμφωνω φιλε περι ηρωικων ταγματων ασφαλειας, αλλα ας μην ξεχναμε οτι χαρη στο βενιζελικο εθνικο(τοτε)κεντρο σωθηκε η ελλαδα απο την κοκκινη πανουκλα.....
      και επαναλαμβανω οτι οι πανιβλακες δεξιοι (που δεν φημιζονται ιδιαιτερα για τη νοημοσυνη τους) ακομα και σημερα δεν εχου αντιληφθει τι σημαινει μπολσεβικισμος, και κανουν εκκληση ενοτητας στον εχθρο!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Γιώργος Δρίτσας9 Ιανουαρίου 2017 - 12:11 μ.μ.

      Τόσο η κόκκινη όσο και η δήθεν 'εθνικιστική' αλλά επί της ουσίας φιλελευθερη μεριά αποτελούσαν πανούκλες. Σαφώς πολέμησαν πολλοί αγνοί αγωνιστές για να μην γίνει η Ελλάδα μια ασιατική αποικία αλλά από την άλλη επι της ουσίας συνέβαλλαν στο να γίνει ημιασιατική αποικία της εβραιοκρατούμενης αμερικής. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια οτι ο αγώνας τους υπήρξε πληρως άκαρπος ούτε ότι δεν έπρεπε να πολεμήσουν.
      Αλλά ας το δουμε καθαρά : Τόσο η μια όσο και η άλλη πλευρά ήταν με το μέρος των νικητών που διαμόρφωσαν το μεταπολεμικό τοπίο και είχαν ως σκοπό να κάνουν την Ελλάδα και ολόκληρη την Ευρώπη ή προτεκτοράτο της φιλελευθερης και αποκομμένης από τις ρίζες της Αμερικής ή της βαρβαρικής και κόκκινης σοβιετίας.
      Οπότε δεν είναι καλό να ιεροποιούμε τέτοια πρόσωπα. Πρόσωπα όπως ο Παπανδρέου, ο Ντε Γκωλ και ο Τσωρτσιλ αποτελεσαν και αποτελουν ως αρχετυπα παρακμής και υποταγής σε εξωευρωπαικά συμφέροντα, τα χειρότερα είδη προδοτών με δήθεν πατριωτικό προσανατολισμό.

      Διαγραφή
  7. Ὁ ἐπἰλογος τοῦ ἄρθρου ἀποτελεῖ καὶ αὐτὸ ποὺ κυρίως τοῦ ἀνεβάζει τὴν ἀξίαν.
    Εἰς ὅ,τι δὲ ἀφορᾷ εἰς D. Trump, N. Hofer κ.ο.κ., ἀπέχουν μὲν οὗτοι πόρρω ἐκ τοῦ ν᾿ ἀποτελοῦν φάρους ἢ πυξίδας προσανατολισμοῦ· πλὴν ὅμως ἔστω καὶ αὐτῶν τῶν εὐκαιριακῶν ἐκφραστῶν λαϊκῆς ἀντιδράσεως ἡ ἀνάδειξις σηματοδοτεῖ κατὰ τὴν Σκοτεινὴν ἐποχήν μας ἠχηρῶς τὴν ἐπισημαινομένην πρώτην ἀναστροφὴν κλίματος - καί, κυρίως, τὴν πρώτην ῥωγμὴν τῆς ἀσφυκτικῆς ἰουδαϊκῆς "πολιτικῆς ὀρθότητος".
    Ὅμως ὁ Δρόμος εἶναι μακρύς. Αὐτὰ ὅλα, ὅσον κι ἂν ἐντυπωσιάζουν διὰ τῆς ἐκπλήξεως, εἶναι ἁπλᾶ πυροτεχνήματα, οὔτε κἂν λιανοντούφεκα. Οἱ ὑποτιθέμενοι "πολέμαρχοι" ὑποβάλλουν πολλαπλῶς τὴν εὐπειθῆ τους ὑποταγὴ στὶς σάπιες ἀρχές, στὴν καρδιὰ δηλαδὴ τοῦ Συστήματος, π.χ. τὴν δημοκρατία, ὅσον κι ἂν ἀνθίστανται (δειλῶς!) ἐπὶ μεμονωμένων ζητημάτων, προσπαθώντας ἐν τέλει νὰ γίνουν δεκτοὶ εἰς τὴν "ἀγαστὴν" ὁμήγυριν - τῶν προδοτῶν. Στὴν ἐγχώριο περίπτωσι τῆς Χ.Α., παλαιότερον εὐρύτατα διακυμανθείσης μεταξὺ βερμπαλιστικοῦ "σκληροῦ" "ἐθνικοσοσιαλισμοῦ" καὶ τῶν παρυφῶν τῆς ΝΔ (πρβλ. Καρατζαφέρη π.χ.), πέραν τοῦ σκοτεινοῦ οἰκογενειοκρατικοῦ χαρακτῆρός της καὶ τῆς ἐμφανέστατα χθαμαλῆς ποιότητος τῆς ἡγετικῆς κομπανίας (ναί, δὲν ὑφίσταται οὐσιαστικὴ δομή, μόνον καμαρίλα!), ἔχουν ὑπερβῆ καὶ ἑαυτοὺς ἀκόμη εἰς ἀνακυβιστήσεις, ἀντιφάσεις, ψεύδη, ἐξωμοτικὴν καὶ παντελῶς ἀσπόνδυλον συμπεριφοράν, κατὰ τρόπον ποὺ ἴσως ἀκόμη νὰ τοὺς ἐπιτρέπῃ μὲν νὰ παρασύρουν ἀδαεῖς μάζας ἀντιδρώντων ψηφοφόρων, ὅμως προκαλεῖ μόνον ἀποστροφὴν καὶ ἀηδίαν εἰς ὅσους ἔχουν σοβαρὸν ἔρεισμα Ἰδεῶν, μάλιστα δὲ συναφῶν πρὸς αὐτὰς ἀκριβῶς ποὺ διαστρέφουν καὶ διασύρουν διὰ τῆς ὅλης παρουσίας των.
    Τὸ ζήτημα τοῦ δημοψηφίσματος ἀπετέλεσε μνημεῖον καὶ σφραγῖδα ἑνὸς νοητικῶς ἀναπήρου λαοῦ, μετὰ τῆς χατζηαβατικῆς ἡγεσίας (ὅλων τῶν πτερύγων) ποὺ τοῦ ἀξίζει, τὸ ἀνέλυσα δὲ είς τοὺς 16ους "Οἰακισμούς" μου (http://www.armahellas.com/?p=15538).
    Καλὰ εἶναι καὶ τὰ πυροτεχνήματα, ὅμως ἀλλοίμονον ἐὰν δὲν κατανοήσωμεν ὅτι εἶναι ἀκριβῶς καὶ μόνον αὐτό:πυροτεχνήματα! Βεβαίως τὸ Σύστημα τρικλίζει, ὅμως ἔχει ἀφ᾿ ἑνὸς ἐφεδρείας, εἶναι δὲ καὶ Λερναία Ὕδρα! Ὅταν θ᾿ ἀρχίσῃ σοβαρῶς νὰ τρέμῃ, τότε χρειάζονται πλέον ὄχι πυροτεχνήματα - ἀλλ᾿ ἀληηθεῖς μαχηταὶ καὶ ὁλοκληρωτικὸς Πόλεμος.
    Ὁ πραγματικὸς δὲ Πόλεμος ἀπαιτεῖ συγκρότησιν χαλυβδίνην, θέσιν καὶ ἔρεισμα βέβαιον καὶ ἀκλόνητον, χαρακτῆρα ἀδαμάντινον, θέασιν καὶ Ἰδέαν κρυσταλίνην. Χρειάζεται δὲ ὁπωσδήποτε ἄκρα ἐσωτερικὴ γενναιότης κι ἐντιμότης ἀσυμβίβαστος, ὥστε ν᾿ ἀναγνωρίσουμε πλήρως τὶς ἀλήθειες ποὺ οἱ τριγμοὶ τοῦ Κόσμου ἀναδεικνύουν! Διαφωτισμὸς καὶ ὁ συναφής του "ἀνθρωπισμὸς" ἐπὶ παραδείγματι ἀποτελοῦν θεμέλια καὶ πρόδρομον τοῦ φιλελευθερισμοῦ, τοῦ καπιταλισμοῦ, τοῦ μαρξισμοῦ, τοῦ μπολσεβικισμοῦ, τῆς Σχολῆς Φραγκφούρτης! ΔΕΝ χωρεῖ πλέον κανεὶς συμβιβασμός, οἱ συμβιβασμένοι θὰ ἀνήκουν στὸ στρατόπεδο τοῦ Ἐχθροῦ!
    Ἔτσι ξεκινᾷς Πόλεμο: ἀλλοιῶς, καλλίτερα νὰ ὑποταχθοῦμε οἰκειοθελῶς ἐξ ἀρχῆς!
    Τὰ μεσοβέζικα ἔχουν πιὰ τελειώσει: καὶ τοῦτο εἶναι τὸ μόνον θετικὸν τῆς πλέον ἀρνητικῆς (καὶ κρισίμου) ἐποχῆς τῆς Ἱστορίας!
    ΣτΓκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Δρίτσας6 Ιανουαρίου 2017 - 12:50 μ.μ.

      Ξεκινώντας σας ευχαριστώ για το σχόλιό σας και εκτιμώ τις παρατηρήσεις τις οποίες κάνατε !
      Βέβαια πρέπει να αντιλέξω ότι δεν έγραψα πουθενά ούτε υποστήριξα ότι ο Χόφερ ή ο Τραμπ αποτελούν πολέμαρχους ή θεμελειωτές μιας καινούργιας Τάξης αλλά ότι με την παρουσία τους και την στάση τους στηρίζουν, όπως και πολλοί άλλοι, αθέλητα αυτό το οποίο αρχίζει να διαφαίνεται ως το Λυκόφως των σύγχρονων θεών και ειδώλων. (http://theodotus.blogspot.gr/2016/11/o-trump.html όπως σχολιάζω στον επίλογο του συγκεκριμένου άρθρου αλλά και στον επίλογο του παρόντος.)
      Σκοπός μου είναι η κατάδειξη των τάσεων που εμφανίζονται και όχι η ιεροποίηση προσώπων και καταστάσεων καθώς και της πόλωσης που δημιουργείται (πράγμα που έχετε κάνει και εσείς στο μπλογκ της Κινήσεώς σας http://www.armahellas.com/?p=19891) και θα οδηγήσει συνειδητά ή ασυνείδητα σε μια Νέα Κατάσταση.
      Σαφώς πολλά από τα σύγχρονα κινήματα που φαίνονται αντιθετικά προς τον Παρόν Σύστημα είναι μεσοβέζικα και υποτακτικά αλλά ταυτόχρονα αποτελούν τα φυτώρια μιας νέας Λογικής καθώς και των απόλυτων πολιτικών που γεννιούνται.
      Δεν ξέρω αν με την σταδιακή κατάρρευση του συστήματος θα μπορέσουν να αναγεννηθούν οι εθνικές ταυτότητες αλλά ένα είναι σίγουρο ότι προς το παρόν το ρεύμα κινείται προς μια περισσότερο περιορισμένη και απομακρυσμένη από την παγκοσμιότητα του φιλελευθερισμο-αριστερισμού προοπτική. Οι ιδεολογίες αυτές ανήκουν στο Παρελθόν όπως και όλες οι κομματικο-κοινοβουλετικές πρακτικές που βασίζονται μόνο στην κινητοποίηση της μάζας.
      Στην Νέα Εποχή όμως που ανατέλλει αχνοφαίνονται οι Νέες λευκές αριστορκατίες και πίσω τους η σκιά των Καισάρων ενώ πίσω από αυτούς (ποιος μπορεί να ξέρει ;) ένα νέος Πολιτισμός - όπωςς μας πληροφορεί ο 'προφήτης' του 21 αιώνα Oswald Spengler ( https://youtu.be/Dpof96pVx-c μια σύμπτυξη εδώ).
      Ζώντας στην εποχή του Κατιλίνα και της Kali Yuga o πόλεμος πρέπει να είναι εσωτερικός κατ' αρχήν ώστε, όπως και εσείς γράψατε, να αποκρυσταλλώσουμε την Κοσμοθεωρία μας και να χαλυβδώσουμε την συνείδησή μας με βάση αυτήν με σκοπό να μην απορροφηθούμε από την εποχή και να καταντήσουμε παιχνίδια της Μοίρας αλλά ταυτόχρονα πρέπει να είναι και εξωτερικός ώστε να μην χαθούμε στην Νιρβάνα όπως οι τελευταίοι Ινδοάριοι αποσυνδεδεμένοι από την πραγματικότητα - ακολουθώντας την μοίρα της πτώσης του Πολιτισμού τους.
      Ένα χρυσό δακτυλίδι κρύβετε πίσω από την Εποχή μας και δεν είναι άλλο από το τραγικό και ηρωικό Πεπρωμένο μας ως Λευκών!

      Διαγραφή
  8. Συμφωνῶ ΠΛΗΡΩΣ πρὸς ὅσα σχολιάζετε - καὶ χαίρω ἰδιαιτέρως γι᾿ αὐτό.
    2 παρατηρήσεις:
    Πρῶτον, ζητῶ συγγνώμην ἀν τὸ ἔγραψα κατὰ τρόπον παρερμηνεύσιμον - ἀλλὰ πάντως, γράφων προηγουμένως "οἱ ὑποτιθέμενοι "πολέμαρχοι"", οὐδόλως ὑπενόουν σᾶς ὡς "ὑποθέτοντας", ἀνεφερόμην ἀπεναντίας εἰς τὴν γενικὴν "χύδην" εἰκόνα, ἡ ὁποία δὲν μπορεῖ βεβαίως νὰ ἀφορᾷ σᾶς!
    Δεύτερον, καὶ παρ᾿ ὅλην τὴν ὑψηλὴν περὶ τοῦ ἱστοτόπου σας ἐκτίμησίν μου, πρέπει νὰ ὁμολογήσω ὅτι μὲ ἐκπλήσσει θετικῶς ἡ διεισδυτική σας ὀξυδέρκεια σημειοῦντος "Δεν ξέρω αν με την σταδιακή κατάρρευση του συστήματος θα μπορέσουν να αναγεννηθούν οι εθνικές ταυτότητες"!
    Πιστεύω πάντως ὅτι πρέπει νὰ ἀναβαπτισθοῦν εἰς τὴν ἀρχέγονον οὐσίαν των καί, ἐν ὄψει τῆς θέσεως ἑνὸς ἑκάστου εἰς τὸν ἀναγεννώμενον Μῦθον ποὺ θὰ σμιλεύσῃ τὸν Λευκὸν Ἄνθρωπον τοῦ Μέλλοντος, οὐχ ἧσσον δὲ καὶ διὰ μέσου τοῦ κατὰ τοῦ Χάους καὶ τῶν κυριαρχουσῶν δυνάμεων τοῦ ἐπιθετικοῦ Θανάτου Πολέμου - Πολέμου κατὰ τὴν διττήν του, ἐσωτερικὴν καὶ ἐξωτερικήν, έξέλιξιν. Ἐξέλιξιν ποὺ ταὐτοχρόνως θ᾿ ἀποτελῇ καὶ ἐμβάθυνσιν καὶ ἐξύψωσιν, καὶ ποὺ θὰ δυνηθῇ νὰ ἐπανασυνθέσῃ ὅλα τὰ διασωσμένα αὐθεντικὰ στοιχεῖα Παραδόσεως εἰς νέας ἐθνικὰς συνθέσεις, ποὺ ξανὰ θὰ σφυρηλατήσουν, θὰ ἐπανορίσουν καὶ θὰ σμιλέψουν τὰ Λευκὰ Ἔθνη, ἐπιτρέποντας τὴν ἐπανεκκίνησιν ἑνὸς νέου Χρυσοῦ Κύκλου αὐθεντικῆς ζωῆς καὶ αὐθεντικῆς πηγαίας Κουλτούρας, κατὰ τὴν ἔννοιαν ποὺ τὴν ἐννοεῖ ὁ μεγαλοφυὴς Oswald Spengler, ἀντιπαραθέτων ταύτην πρὸς τὴν παρακμάζουσαν φάσιν τοῦ "πολιτισμοῦ".
    Ταῦτα πάντα βεβαίως ὑπὸ τὴν προϋπόθεσιν πλήρους καὶ ὁλοκληρωτικῆς μας Νίκης - ἄλλως τε δὲν ὑφίσταται πλέον καὶ ἄλλη ("ἐνδιάμεσος") ἐπιλογή, εὐτυχῶς! Διότι ἂν δὲν νικήσωμεν, τότε ἐγκαθιδρύεται ἡ Νύχτα τοῦ ἀπολύτου Ἐκπιθηκισμοῦ.
    Ὅμως ΘΑ ΝΙΚΗΣΩΜΕΝ!!!
    ΣτΓκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή